Maandag-vrijdag.

Vandaag is het maandag en morgen al vrijdag. Ja, ik moet maar 2 dagen gaan werken deze week. Als dat niet leuk is !

Na een rustig weekend, ook nog een rustige dag op het werk is bijna meer dan een mens mag hopen. De grote ‘lawaaimakers’ waren niet aanwezig. Zo was het leuk en aangenaam werken. Een hele verademing ! Het zou altijd zo moeten zijn. Het was niet dat we geen woord gespoken hebben of niet gelachen, neen, het waren de onderwerpen die interessant waren en het volume laag. Ik denk dat we meer afgewerkt hebben dan wanneer we voltallig zouden geweest zijn. Morgen zullen ze terug zijn en zal het dus weer zoals gewoonlijk zijn. Jammer !

Stef heeft ook niet stil gezeten : hij heeft al een deel van zijn novelle ‘De Verzonken Landen’ op zijn blog gezet en het is zeker het lezen waard ! Hij heeft het onder een nieuwe tab geplaatst, terug te vinden bovenaan op zijn startpagina. Allen daarheen, dus.

Ik had hier graag een link bij gezet, maar blijkbaar gaat het niet want er is hier een en ander veranderd …

Terwijl mijn schat een oude film bekijkt, zal ik nu mijn achterstand bij het lezen van de andere blogs inhalen. Tot zo !

3 thoughts on “Maandag-vrijdag.

  1. @ Zeezicht :
    Bedankt ! Luieren zal er niet bij zijn want ik ben met een brei begonnen … 🙂
    @ Drs. J.A.Happolati :
    Welkom ! Hoe raad je het ? Ik ben, geboren en getogen, Brugse. 😉
    Mijn liefste is niet zo voor bloggen, hij is meer in fotografie …

Plaats een reactie