Jaa, we zijn er nog …

Na een zeer drukke maar leuke zomer hier nog eens een berichtje. Ik weet het : het is lang geleden maar buiten naar waar we naartoe zijn geweest (en daar kan je alles over lezen op stippypictures.wordpress.com), heb ik eigenlijk niet veel nieuws te melden.

We hebben de schrik van ons leven gehad na die zware regenval eind augustus ! We hoorden water druppelen maar konden niet vinden waar. Het kwam ook niet uit de gebruikelijke plaatsen. Toen ik de volgende dag klaar was om te gaan werken zag ik dit :

van gsm 087

Ja, een dikke bult in het spanplafond ! We hebben het water er uit gekregen en het is bij die ene keer gebleven. Gelukkig is het nu bijna opgelost, ttz we hebben gevonden van waar het kwam en het voorlopig hersteld. Nu is het wachten op de firma die het permanent komt doen.

De dressing vind ik een groot succes en Nory ook.

DSC_0780

Inspectie

DSC_0773

De beslissing om halftijds te werken nog een groter succes. Ik ben veel rustiger en voor die 300 euro minder moet ik het niet laten. 😉

Dat ik heel november en december thuis ben, kunnen mijn schat en de poezen alleen maar toejuichen. Het is natuurlijk voor hen dat ik het doe. Natuuuuuuuuuuuuurlijk !

DSC_0015  DSC_0020  DSC_0016

Ik heb een andere auto gekocht die ik Black heb gedoopt. De reden is duidelijk. Het is een automaat en ik rij er zeer graag mee. Nu nog doen wat mijn neef/garagist zegt : kilometers doen …

van gsm 090 van gsm 091  IMG_8503 IMG_8504  IMG_8506

De verdeling zit in de laatste fase en zal, hopelijk, nog voor dit jaar zijn.

Nory is nog steeds gezond en gelukkig. Ze maakt me nog elke dag gelukkig. Kira is nog steeds een autistisch kreng, maar what else is new ? Ze zal nu ook niet meer veranderen. Gelukkig heb ik die kleine (die eigenlijk al groter is dan Kira) om me te doen glimlachen. En ja, ze is verwent ! Waarom heb ik haar anders ?

DSC_0019

inspectie van de vaatwasser.

Ik ben aan het kijken naar andere huizen : 2 of 3 slaapkamers, alles beneden met een zolder en een garage. We zullen zien of er iets van komt. Er is geen haast bij. Ik moet hier niet weg …

Er staan bijna 600 te lezen logs in mijn feed dus zal ik er eens moeten aan beginnen …

12 thoughts on “Jaa, we zijn er nog …

  1. Benieuwd hoe ver je zal geraken met het lezen van blogs: 600 is wel heel veel hé. Vooral als je zo’n druk leven hebt. 😛 (grapje hoor)
    Eigenlijk zal je, mocht je verhuizen, niet alleen je mannemens moeten overtuigen. Je twee poezen zullen zich ook moeten aanpassen. Dat zou ook wel eens een uitdaging kunnen zijn.

  2. oei oei, dat plafond ziet er helemaal niet goed uit
    Hopelijk kunnen ze het netjes repareren!
    Gefeliciteerd met die nieuwe wagen.

    En succes met het inhalen van de blogjes, zal niet lukken om ze allemaal nog te lezen vrees ik.

Plaats een reactie