Regenboog

Deze heb ik deze week getrokken met mijn gsm, vanuit het raam waar ik werk.

regenboog

 Je ziet de druppels op het raam van de zware regenbui die zojuist over gekomen was. Die regenboog erna was heel duidelijk en eigenlijk dubbel, maar ik heb het niet zo getrokken. Voor mij altijd een zicht waar ik vrolijk van word. We mochten de pot goud niet gaan zoeken …

 

De computers deden weer raar de laatste dagen : eerst konden we onze overuren niet raadplegen. Dan de vele zandlopers die je werk tegen houden. Het vaak moeten her-inloggen omdat het volledig vast zat of omdat ‘message rejected’ erop kwam. Dat is te verklaren dat het bijna het einde van de maand is en iedereen dan nog (vlug) veel wil inputten.

Het best was dat onze weddefiche volledig verkeerd was : alles stond er dubbel op. Zo zouden we dubbel loon gestort krijgen ! De directeur zei me niet te klagen en aan niemand te zeggen : misschien dat ze het niet zouden merken ? Omdat iedereen ging kijken hoe het met zijn fiche gesteld was, kon er dan niemand meer aan. In de loop van de namiddag was het icoontje helemaal verdwenen. Gelukkig was alles weer in orde deze morgen. Ik zei nog tegen mijn chef : ik kom een halve dag werken en verlies op slag de helft van mijn wedde ! 😀