Resultaat.

Ziehier het resultaat van mijn noeste arbeid tijdens mijn congé :

brei-kleedje 1

 

Dit is het eerste dat ik gebreid heb. Het roze is meer fuchia : ik kreeg de kleur niet goed getrokken. Het was een poging en ik heb ondervonden dat het iets te wijd is. Maar ik kan er in groeien, hé. 😉

 

 

 

brei-kleedje 2

 

Dit is het tweede, met de rest van de wol. Ik had weer gekocht voor een heel leger … Het kleur komt hier beter tot zijn recht. Ik heb de maten iets aangepast en deze zit me perfect. Alleen jammer van de kleur … Waarom koop ik wol in een kleur dat ik niet graag aandoe ?

De volgende is blauw met een rest van het zwart. Het is nog niet af …

Op het werk ging het goed : ik ben van telefoon ! Mijn chef heeft het onthouden, dat ik dat graag doe wanneer ik uit verlof kom. Dit is het resultaat van een goed gesprek. 😀

Ik zal maar vergeten dat niemand gevraagd heeft hoe ik het gesteld heb en hoe de nieuwe plafonds zijn meegevallen …

Op oudejaarsdag moet ik niet gaan werken ! Hoera ! Ik moet nu gaan op Kerstavond. Dit is het resultaat na een vraag. Maar liever zo, al zal ik toch niet lang blijven. We moeten ook niet want we krijgen 2 uur en dat betekent dat ik, in theorie, al om 14 uur weg kan.