Ik ben er klaar voor !

Om van ons verlof te genieten : we moeten ons pas op 17 november terug aanmelden ! We zullen de digicorder kunnen plunderen en dvd’s kunnen bekijken naar hartelust. Wat kan het leven mooi zijn !

Woensdag was ik thuis voor de werken. Ik sta nog te kijken naar de nieuwe plafonds : de ruimte ziet er veel groter uit. Het is nu ei-de-lijk afgewerkt want mijn schat heeft de surround-boxen ook al opgehangen. Het mag gezien worden. Ik overweeg om de plafonds in de rest van het huis ook zo te laten doen, wanneer ik weer eens geld heb.

Ik heb gisterenvoormiddag plaatjes gegeven. Neen, niet die 33- of 45-toeren draaien, naar wat in bloed zit. Zo was ik thuis en de dag betaald. 

Deze voormiddag is mijn kuisvrouw gekomen om alles terug proper te maken en straks komt mijn schat thuis om lekker eten voor ons te maken. Hoera !

Ik ben weer beginnen breien. Dinsdag zag ik een collega breien met prachtige, gevlamde wol die ze gekocht had in de Zeeman. Ik ben na het werk ook gaan kijken maar ze hadden geen meer, dus heb ik andere gekocht. ’s Avonds ben ik begonnen en ik heb nu al een rug en bijna het voorstuk van een extra lange pull of kort kleedje dat ik wil aandoen op een broek. Ik zal eens goed moeten kijken want ik vrees dat ik voor een olifant aan het breien ben : veel te wijd ! Indien het zo is zal ik het moeten uittrekken en herbeginnen. Geen probleem want ik heb tijd en anders zal ik het toch niet aandoen. Ik ken mezelf …