Bijna gedaan.

Dit is de laatste dag van een PRACHTIG verlof !

We hebben veel series en films gezien : de digicorder was bijna vol en nu is er alweer 40 % vrij. We zijn enkele keren uit geweest en hebben ons fantastisch geamuseerd. We zijn niet echt ziek geweest. De poezen zijn ook gezond en binnen, dus veilig. De plafonds zijn (nog steeds) prachtig en zeer geslaagd. Ik heb 2 lange pull’s gebreid en ben bezig aan een derde. Ik heb een nieuwe gsm, broek, topje, vest.

Ik weet dat het bij mijn schat begint te kriebelen om terug te gaan werken, bij mij iets minder, maar het is steengoed geweest ! Een mens (als ik) kan geen beter congé wensen.

Morgen terug naar de niet-vriendelijke omgeving met hoofdpijn en stress, maar vandaag kan het me nog niet schelen. Ik zit hier het stom spelletje ‘Bubble Spinner’ te spelen terwijl dat de opname van ‘Children in Need’ van vrijdag opgenomen op BBC1 speelt. Ondanks de slechte tijden zijn ze er toch in geslaagd om hun record te breken ! Goed voor hen ! Alle medewerkers mogen weer trots zijn want het was een fantastische show.

Straks nog lekker eten, nog wat tv kijken en breien. Daarna hopelijk lekker slapen met mijn liefste en de poezen dicht bij me.

Ik ben gelukkig en morgen is morgen. Dat zien we dan wel maar ik ben er klaar voor want die voorbije bijna 2 weken kunnen ze me niet meer afnemen !