Op trim.

Het avondje bij vrienden is een groot succes geworden : veel gelachen en gezeverd, lekker gegeten en (ik ook) weinig gedronken. Het was zeer leuk ! We waren al rond 1 uur thuis.

Deze morgen zijn we naar het nieuwe complex gereden. Via de Expressweg is het niet ver rijden. Het nieuwe rondpunt is een grote verbetering.

De Decathlon is groter dan groot en de Carrefour nog groter ! In de eerste winkel wou ik een ruitervest kopen, zoals ik er al een gehad heb maar ze hadden niet de soort dat ik wou. Ik heb dan maar een t-shirt-met-lange-mouwen-topje gekocht voor 10 euro. Net goed om mee te gaan werken …

In de Carrefour hadden ze geen wol maar wel alles anders wat je maar kan bedenken ! Amai, wat een ruime winkel. Wie daar zijn goesting niet vind, dan weet ik het ook niet meer.

Ik kom niet vaak buiten maar als ik dan toch ga, wil het allemaal gezien hebben, dus zijn we tot het einde gegaan en zo nog is een andere sportwinkel binnen gegaan. Daar hadden ze joggingbroeken voor mijn schat die dik genoeg zijn en toch niet overdreven duur. Hij draagt dat als huiskledij. Ik heb er hem 2 gekocht ‘voor zijn nieuwjaar’. Lang geleden dat hij niet zelf zijn cadeau’s moest halen.

Voor het naar huis rijden heb ik nog eventjes gestopt aan de Zeeman : ze hadden nog niet de wol die ik wou maar het komt zeker nog binnen. Ik heb hun telefoonnummer gekregen en mag geregeld eens bellen. Voor de tussen tijd heb ik andere wol mee en kan weer breien.

Toen we terug thuis kwamen deed de pc en het internet weer normaal en heb ik de tickets voor de 007-film besteld en betaald. Zo hebben we morgen mooie plaatsen.