In ’t nieuw.

Er is vandaag weer een broek toegekomen die ik besteld had. Het is een grijze jeans. Gelukkig past deze wel, wat van de vorige niet kon gezegd worden. De eerste die paste is een groene fluwelen broek. Ik heb nu 2 nieuwe broeken die me goed zitten en waarmee ik een hele dag aan mijn bureau kan zitten zonder het gevoel te hebben dat ik mijn ingewanden heb ingesnoerd.

Ik ben bezig aan 4 pull’s tegelijk. Waarom ? Omdat de wol op was en ze opnieuw moet binnen komen. Ik bel naar de winkel en als ze zeggen dat er weer mee is met de camion ga ik vlug kijken om te merken dat het een ander kleur is. Ik neem dan mee wat er ligt en begin aan een nieuwe pull. Zo lig er een effen blauwe, een gespikkelde blauw/paarse en een gespikkelde zwart/grijs/witte te wachten op voltooiing. Voor de gespikkelde groene heb ik nu wol genoeg en kan die afwerken.

Hopelijk kan ik die maandag aandoen met mijn nieuwe groene broek. Ik zal me doodzweten op het werk, want de verwarming staat daar heel hard aan, dus zal ik maar iets anders meedoen die ik kan aantrekken. Kwestie van niet te beginnen stinken en de collega’s op stang te jagen.

Met mijn 2 paar nieuwe botjes ben ik gezet voor de winter. Lang geleden dat ik nog zoveel nieuwe dingen ineens had om aan te doen. Met mijn nieuwe kapsel sta ik volledig in het nieuw.