Goed, beter, best !

Niet alleen vele nieuwe toestellen in ons huisje (en nog meer op komst cfr. digitaal fototoestel), gisteren als verrassing van mijn liefste gekregen : een nieuw toetsenbord ! Ik kan nu typen als de beste, zonder het gebruikelijke gevloek omdat de spatietoets soms niet wilde, met de beperkingen van mijn kunnen 🙂

Mens, mens, het is alsof het hier niet op kan ! Maar ik moet zeggen dat het eens deugd doet wat nieuwe dingen te kunnen kopen (ook al is het meeste op krediet). Het is jaren anders geweest : toen hadden we juist genoeg om ‘normaal’ te kunnen leven, maar voor extra’s moest altijd gespaard, gewikt en gewogen worden. Het slagen van dat examen en de bijbehorende opslag, was dus toch een goede zaak.

Ik heb nog niet veel kans gehad om te ‘spelen’ met de nieuwe pc, maar deze namiddag ben ik alleen thuis en kan ik doen wat ik wil. Ik zal wat op ‘bezoek’ gaan bij andere bloggers en dan wat spelletjes spelen, denk ik, nu (bijna) alles terug werkt zoals het moet.
Dat die pc zo vlug is, ben ik nog niet gewoon : ik zit nog steeds te wachten op iets dat er al staat. Maar dat zal niet lang meer duren, want een verbetering wordt men vlug gewoon hé. 😉

Mijn grote dank aan Stef : hij is gisteren, na zijn werk in Brussel, nog langs gekomen om te helpen dingen op hun plaats te zetten in de pc, zodat we ze gemakkelijker terug vinden.
Merci hé !