eventjes

Zoals Stef al heeft vermeld : mijne pc is weer naar de kl*ten : er gaat niets meer open, enkel spider, geen internet, geen exell, niets ! 😦

Pat probeert elke dag en soms gaat het ene, soms het andere …

Vandaag ging het internet open dus hier vlug een berichtje om jullie te laten weten dat ik nog leef en een prachtige week verlof heb gehad met mijne schat en de poezen.

Het verslagje van 1 mei, met foto’s, is voor later maar ik kan nu al zeggen dat ik niet té dronken ben geweest en het hele optreden van Monza (bewust) heb meegemaakt.
Wat wel vervelend was, was dat de laatste stadsbus-nachtlijn naar ons huis, juist vertrokken was, ongeveer terzelfder tijd als het einde van het optreden ! Kon Stad geen extra bussen vragen misschien ? Niet hun probleem ? Ik ben een andere pc beloofd, die we eerstdaags zullen krijgen, en wanneer alles weer naar behoren werkt, stuur ik een boze mail naar Stad Brugge ! Zeker weten ! We zijn met een taxi naar huis gekomen, geen probleem, maar 10 euro betaald dan wel 1.60 euro voor de bus : daar kan ik toch veel mee doen, hoor.

Gisteren naar Spider-Man 3 geweest en zeker een aanrader !

Tot later !