Het is beslist !

De kogel is door de kerk : we gaan vanavond de tv en het fototoestel, met de lenzen, gaan bestellen !

Ik altijd al een vlugge beslisser geweest en had eigenlijk al besloten het toch te doen, toen mijn zoeteke thuis kwam met het goede nieuws dat ik alles kan kopen op afbetaling, 0 % interesten. Toen was het vlug geklonken. Bij PhotoHall in Brugge zijn ze zo vriendelijk om te actie van de tv uit te breiden naar het hele pakket. Zo kan ik toch nog wat spaarcenten overhouden en de maandelijkse aflossing zal ik wel aankunnen, want ik heb geen andere afbetalingen te doen (buiten mijn huis, natuurlijk).

Ik heb dan onmiddellijk gebeld naar de winkel dat ze alles mochten bestellen. We zullen straks, wanneer Pat thuis komt van zijn werk, het voorschot gaan betalen. Ze zullen waarschijnlijk volgende week zaterdag de tv al leveren. Goed hé ! Het kan niet vlug genoeg want veel geduld heb ik niet : wanneer ik iets beslist heb, moest het eigenlijk al de dag voordien gebeurd zijn 😉