Red Rock Rally


impressierrr
Originally uploaded by stef flater.
Mich zal jullie daar meer over kunnen vertellen want zij heeft veel langer gebleven dan ik. Ze zou er ook veel mooiere foto’s kunnen bij plaatsen ware het niet dat haar computer weer in de lappenmand ligt en ze niet op het internet kan. Dus toon ik jullie enkele impressies van de Red Rock Rally. Deze rally gaat al jaren op 1 mei door en vind reeds enkele jaren plaats op de Burg in het centrum van Brugge. In tegenstelling tot vorig jaar was het (net als de voorbije maand) stralend weer zodat er heel wat meer volk was komen opdagen. De sfeer was gezellig en de organisatie had daarbij ook nog eens oog voor het milieu. Voor het podium stond een hele rij zonnepanelen die de bands van de nodige elektriciteit voorzagen. Er stonden net als vorig jaar weer enkele kraampjes. Mensen die drankkartonnen verzamelden konden die inruilen voor gratis condooms of stressballetjes. Zo werd het plein netjes gehouden. Vanwege de warmte hadden velen nogal dorst 😉 De muziek was aangenaam om te luisteren (toch die ene groep die ik gehoord heb) al was de klank niet helemaal goed afgesteld. Ik ben niet lang gebleven omdat ik nog wat met de fiets wilde rijden. Hopelijk schrijft Mich hier later nog een stukje over dit leuke en vooral gratis muziekevenement. Er staan wel nog enkele foto’s op Flickr.