Past. Present. Future.

Mijn verkoudheid komt en gaat zoals de zon. Gelukkig worden mijn hoestbuien al minder erg en zit er meer tijd tussen. Dat noemen ze langzaam genezen.

Morgen nog een halve dag werken en het zit er terug op. Zo gaat ie lekker !

Ja, ik ben gisteren gegaan deze keer, naar het groepsfunctioneringsgesprek. Ik had mezelf voorgenomen om mijn mond niet open te doen en ben er weer niet in geslaagd.  Gelukkig is er deze keer geen ruzie van gekomen. Integendeel : ik heb blijkbaar een compliment gehad voor mijn (positieve) inbreng. Zelf had ik het niet gehoord. Het was mijn chef die het vandaag zei. Krijg ik dan eens een goed woordje …

We hebben weer een druk weekend voor de boeg : vrijdagavond naar Stef Bos in de Stadsschouwburg, zaterdag is het Feest voor het 6-jarig bestaan van de Cohiba en zondag is het Moederdag.

Vrijdagmiddag is er een kaastafel op het werk van mijn liefste. Hij zal niet te lang mogen blijven plakken. Hopelijk steekt Stef wat schwung in zijn optreden of mijn schat valt nog in slaap. Ik mag er niet aan denken of ik begin al te lachen.

Zaterdag komen Silver en Eddy Wally optreden ! Niet echt my kind of music maar dat er ambiance zal zijn, kan ik je nu al verzekeren ! Allen daarheen ! Wij zullen er zijn om foto’s te nemen. Een Rodenbachje zal er ook wel in gaan …

Zondagnamiddag gaan we het verplichte nummertje afwerken en naar zijn moeder gaan met een plantje. Voor mijn moeder laat ik het afgeven. Zo ben ik daar toch al vanaf …

9 thoughts on “Past. Present. Future.

  1. Zondag is het net ietsje drukker bij ons: mijn moeder verjaart, het is de huwelijksverjaardag van mijn ouders en het is moederdag tegelijk.
    Kwanta kosta?

  2. Stef Bos ok, maar de rest… bweurk. Vooral Eddy Wall E, diene zijne kop kan ik niet meer zién, dat vind ik zo’n degoutant en irritant uilskuiken, mijn maag draait binnenstebuiten als ik zijn kop zie, en dan ga ik het nog niet hebben over zijn vreselijke zang- en acteerprestaties!

    Moederdag gaat weer raar voorbijgaan, wegens geen moeder meer.
    Gelukkig is smurf bij mij, alhoewel hij om 7u45 al met KSA vertrekt naar zee voor een dagje, tot 18u. In die stille uren ertussen zal ik me wel in stilte bezighouden.

  3. @ Zeezicht :
    Meedoen is leuker, hé. 🙂
    @ Menck :
    Gelukkig heb je goed gewerkt de laatste tijd … 😉
    @ Moekemicheline :
    Berouw komt na de zonde en zo hoort het ook. 😀
    @ Margo :
    Ik kan je maar gelijk geven, maar we zijn van corveé …
    Jij hebt geen moeder meer en ik wil de mijne niet meer zien. Zo is er altijd iets, hé. Wees niet te triestig.

  4. hahahaha je plantje laten afgeven … ok stijl! nee wij brengen het zelf, en Mimi’smoeder zit in Turkije dus dat is lastig bloemen brengen 😉 ik ga dadelijk ff lezen hoe de optredens waren … ♥

Plaats een reactie