Gevonden, maar niet van mij.

Ik lag nog zalig in dromenland toen ik de deurbel hoorde. Ik keek op de wekker en zag dat het pas 8u30 was. Een half uur voor ik moest opstaan ! Mijn reactie : negeren die boel !

Maar ze bleven bellen en bleven bellen dus ik naar beneden gaan open doen. Het waren 2 dametjes en 1 had een klein katje in haar armen. Ik wilde de deur terug dicht slaan en huilen ! Ze vroegen of het niet mijn verloren poes was. ‘Neen ! Neen ! De mijne was 2 jaar toen ze bijna 2 jaar geleden verdween ! ‘ wilde ik roepen, maar heb het zeer beleefd gezegd. Dit kleintje is amper 2 maanden oud.

Ze hadden het gevonden aan hun deur en binnen genomen. De buren hadden geopperd dat ik er een verloren had en daar stonden ze. Ik heb hun kateten en -drinken meegegeven. Ook een extra schaaltje en een snoepje voor het kleineke. Ik heb hun de site, gelinkt aan die van het Blauw Kruis van Brugge, van de verloren dieren opgeschreven.

Meer kon ik niet doen, want mijn schat zal me verlaten moest ik nog een kat in huis nemen. Alleen onze verloren katin mag terug komen en heel graag zelfs !

Ik hoop dat het kleintje vlug terug naar huis kan zodat de eigenaars ook niet te lang ongerust moeten zijn, want ik weet wat het is … Als het maar niet gedumpt is !

terras poezen4

Nu zal ik nog wat wenen voor mijn verloren Chewy … 😥