See you later !

Ik heb woensdag, na mijn werkdag aan het onthaal, weer kunnen zeggen : tot heel veel later ! 🙂

Ja, voor 16 april zien ze me daar niet meer terug ! Ik ben gisteren plaatjes gaan geven en zo was ik de hele dag thuis. Vandaag mijn 4/5-dag, maandag is het een betaalde feestdag, dan 2 dagen onbetaald verlof, een dag betaald verlof volgt en dan weer een 4/5-dag. Ik kon weer mijn mail instellen met ‘Out of the office. Back on 16th april’  Zo gaat ie lekker !

Dat mijn schat volgende week ook thuis is, vind ik schitterend. We zullen onze reeds lang wachtende series eens erdoor draaien. Hopelijk kunnen we ze allemaal bezien : Game of Thrones, Vampire Diaries, Spartacus Blood and Sand & Gods of the Arena, …

De digicorder staat ook met slechts 15% vrij. de DVD recorder staat ook bijna vol. Om van de mediaplayer nog maar te zwijgen.

1 week samen thuis ? Dat zal (weer) niet voldoende zijn, vrees ik, maar we zullen ons best doen.

En ik ondertussen maar breien. Mijn laatste ‘topje’ heb ik voorlopig nog gehouden. Eerst eens wassen & drogen en dan nog eens passen. Wie weet doe het eens aan deze zomer ? Ik ben ondertussen al begonnen aan de volgende creatie. 😉