See you later !

Ik heb woensdag, na mijn werkdag aan het onthaal, weer kunnen zeggen : tot heel veel later ! 🙂

Ja, voor 16 april zien ze me daar niet meer terug ! Ik ben gisteren plaatjes gaan geven en zo was ik de hele dag thuis. Vandaag mijn 4/5-dag, maandag is het een betaalde feestdag, dan 2 dagen onbetaald verlof, een dag betaald verlof volgt en dan weer een 4/5-dag. Ik kon weer mijn mail instellen met ‘Out of the office. Back on 16th april’  Zo gaat ie lekker !

Dat mijn schat volgende week ook thuis is, vind ik schitterend. We zullen onze reeds lang wachtende series eens erdoor draaien. Hopelijk kunnen we ze allemaal bezien : Game of Thrones, Vampire Diaries, Spartacus Blood and Sand & Gods of the Arena, …

De digicorder staat ook met slechts 15% vrij. de DVD recorder staat ook bijna vol. Om van de mediaplayer nog maar te zwijgen.

1 week samen thuis ? Dat zal (weer) niet voldoende zijn, vrees ik, maar we zullen ons best doen.

En ik ondertussen maar breien. Mijn laatste ‘topje’ heb ik voorlopig nog gehouden. Eerst eens wassen & drogen en dan nog eens passen. Wie weet doe het eens aan deze zomer ? Ik ben ondertussen al begonnen aan de volgende creatie. 😉

8 thoughts on “See you later !

  1. amai, dat wordt dus veel tv kijken als je al die series wil inhalen! Ik ken er eerlijk gezegd geen enkele van, maar ik ben ook niet zo’n grote tv-kijker. Wat ik wel enorm graag zie is Desperate Housewives. En verder ook wat misdaadreeksen zoals Dalziel and Pascoe (vanavond op Canvas)
    Ik zou bij goed zonnig weer toch liever ’s buiten komen ze, Mich

    Groetjes!

Geef een reactie

