Wat mannen niet begrijpen …

ww_banner_4501.gif

Hier komt het dan eindelijk ! Waar jullie mannen al heel de week op zitten te wachten. Nu zullen jullie weten hoe ons hoofdje in elkaar zit en waarom we soms zo boos kunnen zijn op jullie. 😆

Wij denken practisch. Jullie niet.

Wij kunnen organiseren. Jullie niet.

Ik wil orde en netheid, alles op zijn plaats en een plaats voor alles. Jij niet.

Ik wil weten waar ik aan toe ben, voor ik begin. Jij niet.

Ik kan me aanpassen als het anders uit draait. Jij niet.

Ik werk doelgericht. Jij rommelt maar wat aan.

Ik ben graag binnen. Jij moet elke dag buiten zijn geweest.

Ik hou rekening met wat je zegt. Jij hoort me niet eens.

Ik sta open voor een verandering en ga ermee mee. Jij moet er eerst even over nadenken.

Ik ween bij een triestige situatie. Jij ook, maar geeft het niet toe.

Of zou het toch allemaal niet zo erg zijn ? 😆

Dit is een postje in het kader van wijvenweek. Blijf hier vooral niet hangen, en check ook wijvenblogs.be voor meer van hetzelfde, maar dan helemaal anders.