Varia.

De Maartse buien doen goed hun best. Het is geen pretje om erdoor te moeten. Ik dacht deze middag uit mijn rok te waaien toen ik om een pizza ging. Lekker knus in de zetel voor tv met de kachel een beetje aan, de poezen boven slapen of bij me liggen. Zo is het veel meer beter. 😉

Ik ben weer goed bezig : mijn schat heeft een andere site gevonden waar vele afleveringen van vele series op staan. Deze zijn op deze site downloadbaar. Ik heb gisteren de eerste reeks van ‘The Chronicles of Sara Conner’, een reeks over de Terminator gevonden. Ik, met mijn domme kop, ben die beginnen binnen halen … 3,1 GB. Deze avond, na meer dan 24 uur, is de helft nog maar binnen. Ik zal de pc deze avond en nacht ook weer moeten laten aanstaan. 😉 Hopelijk is de kwaliteit goed en heb ik ze dan allemaal & volledig. Ik weet dan weer naar wat gekeken. 😆

De vergadering deze namiddag, op het werk, was verrassend interessant. Ik vreesde in slaap te vallen van verveling, maar neen, ik heb eens uitleg gekregen over de nieuwigheden die we ons moeten eigen maken. Lang geleden. 😉

Mijn schat is thuis gekomen met 7 dvd’s. Gewonnen met wedstrijden in (online)kranten. We hadden er nog geen ! 😆 Blijkbaar begint er woensdag opnieuw een wedstrijd, nu in het Nieuwsblad … 😉