Mag ik u voorstellen : NORY.

IMG_1538

tn_IMG_2839 - kopie

Toen ik eindelijk contact had met de mensen vanwaar Neelix kwam, wisten ze me te vertellen dat ze geen kittens meer hebben. Jammer.

Ik heb dan gekeken op www.gratiskittens.com en daar zag ik dit. Natuurlijk was ik onmiddellijk verkocht.

Mijn schat vond het ook een leuk diertje maar wilde het in haar eigen omgeving bezig zien. Ik heb direct gebeld en we mochten nog dezelfde avond eens komen kijken. Dat hebben we natuurlijk gedaan en de kennismaking verliep vlot : wij vrouwen bezien die kleintjes als onze kinderen. De mannen stonden erbij en keken ernaar.

We hebben elkaar bestookt met vragen over hun eten, hun leefomgeving, haar gedag, … tot iedereen tevreden was. Wij dat het uit een goed nest komt. Zij dat ze goed zal terecht komen. We zijn overeen gekomen dat we er op 8 augustus kunnen om gaan. Ik ben dan 4 weken in verlof, zij heeft nog tijd om afscheid te nemen, wat ik nooit zou kunnen.

Ze is gezond, lief, handelbaar (waarmee ik bedoel dat je het mag opnemen en bepotelen), rustig maar toch speels, ontwormt en zal tegen dan als voor de 1ste keer gevaccineerd zijn.  Ze is geboren op 23.05.13 (de dag nadat Neelix gestorven is).

Ik vind haar zo mooi !

Ik voel me een verrader ten opzichte van Neelix, maar het huilen moet ophouden. Hopelijk kan zij me opnieuw doen lachen. Kan ze me over het verlies heen helpen, net zoals Neelix heeft gedaan toen ik Toyah moest afgeven.

Hoe we aan haar naam komen ?

  • N van Neelix omdat er ook wit in haar vacht zit.
  • O van Toyah omdat ze 3 witte pootjes heeft, zoals hij had.
  • R van Ruffo omdat er ros in haar vacht zit.
  • Y van Chewy omdat er tijger in haar vacht zit.

Wat is mijn schat toch slim, hé.

18 thoughts on “Mag ik u voorstellen : NORY.

  1. Ik kreeg kippevel toen ik haar geboortedatum las! Alsof ze voorbestemd was, die Nory! En wat knap gevonden die naam. Zo leeft ieder van je poezen in haar verder een beetje.

    Ik zou er ook direct voor gevallen zijn! Het is een knappe meid! Nu kan je alvast iedere dag afkruisen op je kalender tot lé moment suprême.

  2. Ja, hij heeft dat goed bedacht. Het is trouwens een bestaande naam. Veel geluk en dat het nog heel veel jaren bij je mag zijn.

  3. Ook al wens ik je veel plezier met je nieuwe katje… wil ik hier toch even vragen of je niet denkt dat dit maar een tijdelijke oplossing is voor je geluk? Geluk zou je ook binnenin jezelf moeten kunnen vinden. Misschien zou je eens met iemand kunnen gaan praten over je emotionele problemen zodat je dit geluk ook kan vinden én kan vasthouden (met of zonder katje)…

    • Bedankt. Het is omdat er een deel weg is, dat ik nu zal vervangen, dat mijn geluk niet volledig is. Er is niets mis met mijn relatie, werk, leven. Alleen dat groot gemis wil ik weg …

Plaats een reactie