Traag – trager – traagst.

Mijn pc werkt zodanig op mijn zenuwen dat ik er grijs van word !

Nu, ik wil wel grijs worden en liefst vlugger dan het gaat omdat ik dat een haarkleur van wijsheid vind. Vrienden en collega’s zeggen dat ik er dan ouder zal uitzien, maar ook dat vind ik niet erg. Ik heb geen probleem met mijn leeftijd aangezien ik al 20 jaar langer leef dan ik zelf gedacht had. Maar we dwalen af.

Het is dus mijn pc die op mijn zemels werkt omdat het zeer traag is en bijna elk uur opnieuw moet opgestart worden omdat de internetverbinding weg is !

Probeer zo maar eens foto’s op te laden om een (gratis) fotoboek te maken of om ze door te zenden naar het onderwerp van bedoelde foto’s. Zelfs om een logje met foto’s hier te krijgen moet al zeer goed getimed worden. Een toernooi op Spigo mag ik ook vergeten want halverwege vlieg ik eruit !

En traag ! Niet te doen ! Om een andere pagina te openen moet je veel geduld hebben, zeer veel geduld ! En als je dan zo 2 tot 3 minuten (letterlijk) hebt zitten wachten, heb je 2 kansen : ofwel komt er dan ‘kan pagina niet vinden’  Op zo’n momenten hoor je me brullen tot in het centrum van Brugge ! ofwel krijg je de gevraagde pagina en duurt het nog eens zo lang eer die helemaal geladen is en je kan scrollen !

Eerst werd er gedacht dat de harde schijven te vol zaten dus hebben ik er een van 2 terra laten insteken. Veel heeft het niet geholpen maar we hebben nu toch meer plaats om al onze foto’s in te laden. De andere schijf is 40 GB groot en daar zitten alle programma’s op en die is nog niet half vol.

Een (dure) telefoon naar Telenet heeft ook niet veel opgeleverd want daar hebben ze gezien dat alles in orde is. ‘Misschien was mijn netwerkkaart defect ?’. Daar ben ik vet mee want ik weet niet wat dat is.  

Zou het kunnen dat ik een nieuwe versie van Windows moet (laten) installeren ? Nu zit er Windows XP op …

Toch straf vervelend wanneer je er geen kl*ten van kent !

HELP !!!!!!!!