Fuck

Mijn ‘nieuwe’ fotoblog is verdwenen. Foetsie. Riededebie. Ik was er nog geen twintig minuten geleden nog mee bezig en plots vind ik hem niet meer. 😦 Hoe kan dat nu? Ik krijg enkel nog foutmeldingen. ‘De browser kon de hostserver voor het opgegeven adres niet vinden.’ Hoe zo? Ik heb hem niet uitgevaagd. Ik ben hem dom weg kwijt. Ik heb hier echt zin om een hele boel krachttermen los te laten. 😦

Te vroeg, te mooi …

Dit was de titel van een heel bijzondere muziekavond, gisteren in de Stadsschouwburg te Brugge. We mochten mee op het Kleinkunsteiland met Lucas Van Den Eynde, Jelle Cleymans, Maggie MacNeal, Jackobond (die de betreurde Yasmine verving) en 4 live muzikanten.

Heel speciaal omdat ze muziek brachten van Belgische en Nederlandse overleden artiesten. Soms leutig, soms ernstig en opeens grepen ze me bij de keel. We hebben gelachen, tn_IMG_1139meegezongen en ja, ik heb een traan of twee gelaten. Heel ingetogen was hun ‘Porcelijn’ van Yasmine en hun lied over ‘doodgaan’ met een foto van de betreurde zangeres op de achtergrond.

Dat Jelle een mooie, sterke stem had wist ik al van toen ik hem gezien heb in ‘Kuifje’. Maggie heeft nog steeds een stem als een klok. In Jackobond had ik het volste vertrouwen na haar overwinning van ‘Zo is er maar één’. Ik wist niet dat Lucas naast een hilarische stand-up en schitterende acteur ook zo goed kon zingen. Ze vulden elkaar goed aan.

Het was een zeer geslaagde avond met veel muziek dat ik niet kende, maar dat me toch niet onberoerd liet.

Elke  was er ook en zij zal er zeker ook iets over schrijven. Check it out !