Bijna voorbij.

Ons weekje verlof zit er bijna op. Zucht !

Ik heb vooral genoten van het binnen blijven, mijn schat en de poezen.

Verleden week was er een traan omdat het 2 jaar geleden was dat mijn geliefde Neelix overleden was. ;-(

De volgende dag was er vreugde omdat Nory 2 jaar geworden was. Hip. Hip. Hoera ! Dat hebben we gevierd met veel spelletjes en vooral veel extra lekkers voor die kleine rakker. Ze heeft het zich laten smaken. De dag er na begreep ze niet dat ik terug ging naar de oude routine en ze niet meer de extra’s kreeg. Tja, bij een kat is de eerste keer al een gewoonte, hé.😉

Maandag terug gaan werken. Zullen ze ons missen denk je ? Ik hen in elk geval wel !

DSC_0006 DSC_0007

6 thoughts on “Bijna voorbij.

  1. Zelfs een zonnige Triënnale met een gratis drankje, Arabian Horses in Tilleghem, opening nieuw seizoen Stadsschouwburg kon haar niet van haar poezen,… wegkrijgen. Ze is zo graag rustig thuis van al de rompslomp en werkstress. Maar zaterdag 6 juni, afspraak Reorock, fysiek, geestelijk zal ze wel 100% zijn. Net een machine die weet wanneer alles te geven en er volop van weet te genieten, zelfs al regent, dondert, sneeuwt, hagelt het. Speciaal geval.

Geef een reactie

