Rustig leven.

Niemand kan zich toch meer wensen dan een rustig leven ?

Na een werkdag waarin het druk was aan het onthaal, is het leuk om thuis te komen waar je weet dat je kan relaxen en je kan bezig houden met je lieverds, onnozele spelletjes en tv.

Zo nu en dan eens naar een optreden of voorstelling om eens tussen de mensen te komen, niet dat ik geen mensen (genoeg) zie op het werk, maar geef toe : dat is anders. Over die uitstapjes kan je nog steeds lezen op de site van mijn schat : stippypictures.

Zeker te vermelden : 1 mei met mijn vriendin. Eerst iets lekkers gaan eten, dan rustig naar het Astridpark, waar mijn liefste al was, op het gras zitten in het zonnetje en genieten van een mochito of 3 en rond 18 uur terug thuis zijn : nuchter en gekraakt van op het gras te zitten. Volgend jaar doen we het terug zo maar dan brengen we stoeltjes mee. Tja, we zijn geen jonge springers meer, hé.😉

De rust is weer gekeerd in de familie : mijn zus en haar man hebben het bijgelegd en zijn opnieuw samen. Zij is gelukkig en dat is genoeg voor mij.

De verdeling van de nalatenschap is nog steeds niet rond, maar ik mag hopen dat er nu eindelijk (weer) schot in de zaak gekomen is na het gesprek met de Rechter-Commissaris. Dat komt wel goed …

Voor deze die geen foto’s van mijn poezen willen zien : hou nu op met lezen en dank u voor uw bezoek.

Voor de andere hier komen ze :

Bellen blazen en kijken hoe Nory reageert.

Wat is dat allemaal ?

DSC_0050

Dat was op mijn neus !

Toen ze me vorige week kwam ‘helpen’ tijdens het thuiswerken raakte ik eventjes in paniek. Ze was op het toetsenbord van de werklaptop komen liggen. Geen probleem, dacht ik eerst, opnieuw een leuke foto. Tot ik zag dat alles op het scherm op zijn kop stond ! Geen idee hoe ze dat gedaan had. Gelukkig, na enkele telefoontjes, had ik de juiste toetsencombinatie om het terug recht te zetten. Voor wie het wil weten : Ctrl + Alt en de pijltjes op en/of neer.

DSC_0002

Al je goed kijkt zie je dat alles op zijn kop staat op het scherm.

DSC_0032

Toch eens ruiken wat dit is …

DSC_0033

Ik hou je stoel warm.

Nog enkele foto’s van haar onmogelijke slaap-posities :

DSC_0037     DSC_0027 DSC_0028    DSC_0018

Controle van haar nieuwe beertje :

DSC_0035

Naar vogels kijken doet ze ook nog steeds graag :

DSC_0021

geef toe : ze is zo mooi !

Spelen in de nieuwe zak :

DSC_0017

Zoeken in de doos met oud speelgoed en daar een geschikt plaatsje vinden om te rusten :

DSC_0012

Ja, ik lig hier goed.

DSC_0009

Is het daar bijna gedaan ? Ik probeer hier wel te slapen, hé !

Ja, mijn leventje is goed !😀

12 thoughts on “Rustig leven.

  1. hopelijk blijft het goed tussen je zus en haar man.
    En ik heb hier iets bijgeleerd, had er geen idee van dat je je scherm kon draaien. Maar ik ga het niet uitproberen, zie dat het nie meer goe komt…😉

    Groetjes!

  2. Nory tikt rapper dan Miche, en als je een kleine veel toelaat moet je de gevolgen ook dragen. Zij veel lekkers ? Ikke niets, geen schapeboutje, tarbotje, scampi in de oven met looksausje, tja Nory is even zindelijk als Miche en mijn eten … ik zal veel kopjes moeten geven.

Geef een reactie

