Zoals beloofd.

Ik heb gisteren beloofd om nieuwe foto’s te plaatsen van Nory.

We nemen er nog altijd geregeld omdat ze onze lieve schat is. Deze zijn de recentste :

DSC_0026

Moet dat nu echt ?

DSC_0031

Zie ik daar vogels ?

DSC_0034

Is Kira daar ?

DSC_0035

Nog altijd geen vogels ? Pff !

DSC_0036

Dan maar kijken hoe mama de was op plooit, hoog vanop de kast.

 

Ze maakt me nog altijd zeer gelukkig en is nog steeds mijn schaduw, als ze niet naar de vogels loert die de zaadjes komen oppikken die ik speciaal voor haar elke dag op de terrassen gooi. Kwestie van haar een beetje afleiding te geven want ze nog niet naar buiten en Kira wil niet altijd, zelden eigenlijk, met haar spelen.

DSC_0002

Dicht bij mama en naar buiten kijken.

DSC_0003

Ja, ja, ik zal ook naar papa kijken maar alleen voor de foto, hoor.

DSC_0004

Mijn zicht boven de laptop wanneer ze op mijn benen zit. Prachtig, toch ?

DSC_0009

We knipperen naar elkaar.

DSC_0007

Mijn hart zwelt wanneer ze zo naar me kijkt. Je zou toch voor minder, hé.

DSC_0024

Ze probeert altijd dicht bij Kira te zijn.

 

Verder gaat alles goed met ons : we zijn nog steeds gelukkig met elkaar, in ons huisje. De verdeling van de nalatenschap, 4 jaar na het overlijden van mama,  is nog altijd niet gebeurd dus kan ik het huis en de tuin niet verder (laten) afwerken. Aangezien het nu toch niet het seizoen is voor die werken, geef ik er niet veel om. Ik zal het wel krijgen en dan schieten we in actie.

Minder gaat het met mijn zus : na 20 jaar samen zijn en 7 jaar huwelijk heeft haar man besloten dat hij gelukkiger is bij iemand anders en is bij haar in getrokken. Natuurlijk ben ik er voor haar en zal, samen met haar dochter en vriendinnen, er haar weer boven op helpen. Ze had haar pensioen, binnen 2 maanden, anders voor gesteld. Maar zoals ik haar al gezegd heb zal ze haar herwonnen vrijheid volledig zelf kunnen invullen. Ook al ziet ze dat nu nog niet, dat komt wel.

Zo, tot de volgende keer.

 

8 thoughts on “Zoals beloofd.

  1. Mooie serie. Toch weer een serieuze stapel papier op de laatste foto. Je hebt toch een echte verzamelaar in huis hé.😉
    Over mannen die hun vrouw na twintig jaar laten staan voor een ander kunnen we uren ‘zagen’, slim zal het wel nooit zijn.

  2. Fotogeniek die Nory😉
    Minder goed nieuws van de nalatenschap (hopelijk komt dat snel in orde maar dat zeggen we al een tijdje he..) en van je zus. Moet vreselijk zijn om na zo’n lange tijd plots zonder partner te vallen…

Geef een reactie

