Ja, ik leef nog.

De laatste tijd hou ik me onledig met werken, tv kijken, spelletjes spelen op de laptop of met Nory mijn kleine schat, slapen, nu en dan blogs lezen, … Daarbij gaan we geregeld naar optredens of theaterstukjes in het Brugs Stadstheater of MAZ. Wat we daarvan vonden en foto’s kan je terug vinden op http://www.stadsomroep.com en klik op foto.

Aangezien onze Notaris ons dossier 4 maanden ‘vergeten’ was, is de verdeling van de nalatenschap nu nog niet gebeurt. Hij heeft ons beloofd om er werk van te maken en na ongeveer een maand zouden we eindelijk over de fondsen kunnen beschikken. Gelukkig zat ik er niet op te wachten.

Thuiswerken op maandag is zalig ! Ik zou het iedereen aanraden. Het alles (en nog meer) wat ik ervan verwachtte : rustig veel kunnen afwerken, geen stress, geen gezaag, geen verplaatsing, bij mijn poezen in mijn huiskleren, … Wat moet het nog meer zijn ?

De volgende dag is dan weer hels : vlug-vlug de afgewerkte dossiers op hun plaats leggen, wat er nog bij moet zoeken en erbij steken, nog een vraag stellen, … om dan tegen 8u30 klaar te zijn voor een drukke dag aan het onthaal. De ene dag is rustg en kalm, de volgende extra druk. Waarom extra ? Omdat er van alles gezegd wordt in de media over de veranderingen/afschaffingen/wijzigingen/inkortingen/ … maar wij weten nog van niets omdat er nog niets beslist is, niets om papier staat, het nog geen wet is, wij nog geen richtlijnen gekregen hebben wat er veranderd is en hoe we het moeten afwerken, … En het ergste van al is dat de mensen ons niet geloven ! ‘Maar we hebben het op de radio gehoord/in de krant gelezen !’ Pff ! Dat ze maar vlug de knopen doorhakken.

Binnen enkele weken is er weer het Razorreel Flanders Film Festival Bruges. Het begint op 6/11 t/m 15/11. Voor details zie http://www.rrfff.be. Wij weten in elk geval weer wat gedaan : films bekijken, foto’s nemen, verslagjes schrijven, …

Rond dezelfde periode worden mijn ogen geopereerd. Ik verwacht meer van die ingeplante lenzen want deze die ik nu dagelijks inbreng zijn ontoereikend, zeker om (kleine cijfertjes) te lezen.

Nu nog foto’s van Nory die we gisteren genomen hebben, spelend met een stokje. Meer moet dat soms niet zijn.😀

DSC_0005 - kopie  DSC_0012 - kopieDSC_0014 - kopieDSC_0015 - kopieDSC_0017 - kopieDSC_0016 - kopieDSC_0019 - kopieDSC_0018 - kopieDSC_0008 - kopie DSC_0009 - kopie    DSC_0020 DSC_0021 - kopie DSC_0022 - kopie DSC_0025 - kopie DSC_0026 - kopie DSC_0028 - kopie DSC_0027 - kopie DSC_0031 - kopie DSC_0030 - kopie DSC_0029 DSC_0032 - kopie DSC_0033 - kopie DSC_0034 - kopie DSC_0035 - kopieDSC_0011 - kopie

Tot de volgende keer …

10 thoughts on “Ja, ik leef nog.

  1. Daar ben je weer! Nory is een lieverd. Thuiswerken is zalig. Heb er ook wat van geproefd maar ken het gevoel nadien. Ik druk dan zaken af rechtstreeks op het werk, hetgeen dat ik dan ’s ochtens van de printer pluk om te klasseren. Ik heb zelfs een mapje gemaakt met thuiswerk om het wat bij te houden.🙂

  2. Ja, ik vind het jammer dat ik niet thuis kan printen. Op het werk is het op een printer die iedereen in de dienst gebruikt en moet ik soms zoeken naar mijn afdrukken, wat ook vertragend werkt. Ik heb maar 1 uurtje om alles in orde te krijgen plus alles aan het onthaal klaar te zetten en dat is rennen … Maar ik geniet van de dag thuis(werken).🙂

  3. ik dacht al dat het al zo lang geleden was dat hier nog iets verscheen!
    Thuis werken moet inderdaad wel plezant zijn. Maar ik zie nog geen machines bij ons in de living staan…🙂
    Cultuur is ook wel jullie ding hé. Wij hebben dit jaar het dubbele aantal optredens voorzien dan gewoonlijk in ons cultuurabonnement. Wordt druk!
    En die poezen zijn als kinderen hé, ze hebben nie veel nodig om zich te amuseren

    Groetjes, Mich!

    • Thuiswerken is niet voor iedereen mogelijk, geef ik toe. Ook niet in de garage ?😉
      Cultuur vooral sedert mijn schat meer en meer mag foto’s nemen en dan verslagjes schrijft.
      Mijn poezen zijn mijn kinderen en ja, gelukkig moet het niet altijd duur speelgoed zijn.

Geef een reactie

