Try-out Urbanus ?

Gisteren zou Urbanus in het Entrepot een try-out doen van zijn nieuwe show.

Als fotografen van Stadsomroep  (ja, ik ben ook al gepubliceerd op deze site), mogen wij normaal gezien zonder ticket binnen in het Entrepot. We kopen er toch voor ons omdat ik niet als profiteur wil bestempeld worden.

Wij dus, met de auto, ruim op tijd vertrokken. We komen aan de Warandebrug en mogen er niet over van de politie. Niet getreurd, we nemen dan de Krakelebrug, hé. Ook daar stond een agente. Zij kon ons vertellen dat alle bruggen in Brugge gesloten waren voor auto’s omdat er een triatlon bezig was ! Geen probleem : we parkeren de auto en gaan er te voet naar toe. Zo had ik mijn beweging voor de dag.

Na een ferme wandeling (voor mij toch) in de zon komen we bezweet aan. Daar krijgen we te horen dat er geen pers binnen mag ! Het is een try-out met publiek maar er mogen geen foto’s genomen worden en er mag niets over geschreven worden : Urbanus wil geen negatieve pers ! Blijkbaar heeft hij niet veel vertrouwen in zijn eigen show.

Het was de eerste keer dat we dit mee maakten. Zo’n try-out is meestal net voor de pers omdat de artiest zo gratis reclame krijgt voor zijn/haar nieuw ‘kindje’. Niet deze keer, dus.

Aangezien er geen tickers meer te koop waren, zijn we dus onverrichter zake terug naar de auto gewandeld (pff) en terug naar huis gekomen. Nory was in elk geval blij ons zo vlug al terug te zien, Kira was blij dat ze terug naar buiten mocht en ik omdat ik de avond in mijn zetel mocht doorbrengen.

Conclusie : hoe de nieuwe show van Urbanus was dat deze zomer op vele festivals zal te zien zijn ?

Geen idee !

Omdat ik gisteren geen foto’s mocht nemen, dan maar eentje van mijn lieve Nory :

DSC_0001

Zie eens hoe groot ze al is !🙂

 

 

 

 

 

 

 

Ach, ik kan me weer niet inhouden en dus hier zijn er nog (van vandaag) :

DSC_0016

Een doos, een zak of een verpakking moet getest worden.

 

DSC_0018

Inspectie van onze voorraad.

DSC_0024

Van op de trap alles gadeslaan.

DSC_0032

En poseren kan ze ook !🙂

 

 

 

10 thoughts on “Try-out Urbanus ?

  1. Rare logica hebben (sommige) artiesten tegenwoordig: geen foto’s want de kritiek van de pers zo wel eens negatief kunnen zijn. Te gek voor woorden.
    Ja, ze is groot geworden en poseren heeft ze blijkbaar ook van iemand mee.😉

  2. Urbanus is duidelijk niet meer degene die hij destijds was. Door bepaalde uitspraken tijdens de verkiezingen heeft hij bij mij veel krediet verloren en dit vind ik ook beneden peil. Jammer, ik bewaar de “oude” urbanus in mijn herinneringen en op youtube.

Geef een reactie

