Reo Rock 2014.

Zaterdag was het weer zover : Reo Rock in de Reo Veiling te Roeselare.

Mijn schat had voor Perskaarten gezorgd en Bob heeft ons er vlotjes naartoe geloodst.

Ik vond het vervelend dat ik mijn schatje Nory moest achterlaten maar voor 1 keer kwamen ‘I The Exploder’, ‘The Kids’, ‘Fischer-Z’ en ‘Raymond Van Het Groenewoud’ eerst.

Er was geen verkeer dus waren we (veel) te vroeg. En wat doe ik dan ? Beginnen praten met een koppel die ook aan het wachten was, natuurlijk ! Zij zat in een rolstoel, hij was recentelijk een vinger geamputeerd. In de loop van de avond leerde ik (weer eens) dat er mensen zijn die alle pech van de wereld hebben op gebied van gezondheid. Ik klaag nooit meer ! Ze waren zo vriendelijk dat we telkens, na het nemen van de foto’s, terug bij hen gingen staan om samen te genieten van de optredens. Tussen de optredens zijn we erin geslaagd om elkaar (bijna) heel ons leven te vertellen. Tja, als 2 Leeuwen samen komen weten ze altijd over iets gepraat. Het was leuk met hen kennis te maken !

Tijdens het optreden van ‘I The Exploder’ begon het buiten opeens te gieten ! Gelukkig geen hagelbui, dat was voor enkele kilometers verder, maar wel zo hevig dat er putjes begonnen over te lopen. Het water kwam zo binnen en ik weet dat er overal kabels liggen dus vond ik dat niet echt veilig.

Enkele medewerkers gingen op de dekseltjes staan in de hoop zo het water buiten te houden.

op het deksel

zie hoe het buiten giet !

 

Het optreden ging gewoon door.

Moet er nog water zijn ?

 

En werd door sommige extra gesmaakt.

Hij amuseerde zich !

 

Ondertussen probeerden de medewerkers het water weg te krijgen maar beseften al vlug dat het met aftrekkers alleen niet zou lukken.

tn_DSC_0084

 

Dus werden de grote middelen ingezet.

zeer effectief

 

Ondertussen speelden ze verder

 

We zagen ook een uitnodiging maar we zijn er niet op in gegaan.

Ik ben al dik genoeg

 

De Rodenbach was lekker en de muziek fantastisch.

I The Exploder :

tn_DSC_0051

 

 

 

tn_DSC_0078

 

The Kids :

tn_DSC_0171

 

 

 

tn_DSC_0105

tn_DSC_0155

 

Fischer-Z :

DSC_0225 DSC_0230 DSC_0255 DSC_0284 DSC_0296 DSC_0297 DSC_0303 DSC_0306 DSC_0329 DSC_0333 DSC_0339 DSC_0345 DSC_0347

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De aankondigingen gebeurden door een ‘gezellige’ man.

tn_DSC_0352 tn_DSC_0356

Raymond Van Het Groenewoud :

tn_DSC_0369 tn_DSC_0371 tn_DSC_0372 tn_DSC_0376 tn_DSC_0387 tn_DSC_0390 tn_DSC_0422 tn_DSC_0423 tn_DSC_0425 tn_DSC_0427 tn_DSC_0428 tn_DSC_0433 tn_DSC_0442 tn_DSC_0512 tn_DSC_0514 tn_DSC_0515

 

Rond 1 uur heb ik Mia, de Kia op de parking voor onze deur achter gelaten. We zijn eens binnen gegaan in de vernieuwde Cochiba dat nu ‘Charles Café’ noemt. Ze schenken geen Rodenbach dus zullen ze me er niet vaak meer zien … Ze mikken duidelijk op een ‘ander’ publiek en ik denk niet dat ik me daar zal thuis voelen. Toch wens ik hen veel succes.

Zo zijn we thuis gekomen met ik meer dan 500 foto’s op mijn toestel en mijn schat had er meer dan 700 getrokken. De poezen waren gezond en blij ons terug te zien. Er was geen regen- of stormschade aan ons huisje. Een geslaagde avond, dus.

8 thoughts on “Reo Rock 2014.

  1. Goed dat jullie geen schade hadden en ook onderweg niets tegen gekomen zijn.
    Ik dacht dat Fischer-Z er mee gestopt waren en dat John Watts nu al jaren solo ging?
    Raymond met zijn zoon op het podium?
    500 foto’s. En maar denken dat ik er na een dag Antwerpen veel gemaakt heb als ik met een kleine 400 foto’s thuis kom.😛

    • Neen, gelukkig ! Zelfs onderweg geen druppel regen gehad.
      John gaat solo … met andere muzikanten. Ze brengen oude en nieuwe nummers.
      De zoon van Raymond staat al jaren bij zijn vader op het podium.
      Digitaal, hé.😉

Geef een reactie

