Out of the office.

Micheleeuw will return on 16 juni 2014. Thank you for sharing.

Dit heb ik zojuist in mijn mail op het werk gezet. Hoera !

Het gevolg van een combinatie van feestdagen, brugdag, verlof en onbetaald verlof.

De laatste werkdag was druk en ik heb niet alles kunnen afwerken wat ik zou gewild hebben, maar het is zo.

Wat ik zal doen ? Zo weinig mogelijk !

Veel spelletjes, films en series zullen de revue passeren. Ook veel spelen met Nory, natuurlijk.

dwars door mijn mouw.

 

bijt en krab er maar op los !

Zodat ik er zo uit zie.

Gelukkig voel ik er niets van.

 

Ja, dat arme schatje mag niets. Niets, zeg ik je !😉

18 thoughts on “Out of the office.

  1. Damn woman, ik ben nu toch wel een klein beetje heel erg veel jaloers eigenlijk🙂🙂 Heb nu een weekend van vier dagen dankzij OHHemelvaart en dit vakantie-achtige leventje zou ik héél snel gewoon kunnen worden!!

  2. Die ‘out of office’ vergeet ik al eens.😦 Dan kom ik uit verlof en merk dat er verschillende collega’s een mail stuurden en geen antwoord kregen. Typisch ik hé.
    Maar goed dat je er niets van voelt. Toen we vroeger katten hadden, ontsmette ik dat nogal vlug want dat kon rap ontstoken raken.

    • Bedankt. Het lukt aardig.
      Tja, ik neem in juli en augustus maar 1 weekje en dan is het pas terug in november en natuurlijk heel december dat ik thuis ben. Elk op zijn beurt, hé.😉

Geef een reactie

