Een lach en vele tranen.

Het is precies 1 jaar geleden dat ik dit plaatste : mijn lieve, kleine Neelix was dood.

Ik dacht het ook te besterven van verdriet.

Een hele tijd ben ik ontroostbaar geweest, maar dankzij Nory kon ik opnieuw lachen. En morgen is het haar verjaardag : ze is dan 1 jaar oud. (Ouder dan Neelix is geworden.)

Dus vandaag heb ik verdriet maar morgen zullen we vieren. Ze zal dan (nog meer) speciaaltjes krijgen om te eten en waarschijnlijk een nieuw speeltje. Dat heeft ze zeker nodig. Not !

IMG_0913

Neelix

DSC_0037

Nory

 

10 thoughts on “Een lach en vele tranen.

  1. allé jong, een jaar al. De tijd gaat toch wel vreselijk snel. En dat beestje is rotverwend😉. Ik zag laatst een bordje aan een voordeur ‘spoiled rotten dog lives here’. Misschien hebben ze het ook voor katten😉

Geef een reactie

