Brit Floyd.

Ik zou me beter bezig houden met ‘mijn’ quiz, ttz. op het werk hebben we het WB Café. Dit zijn enkele mensen, waaronder ik, die zo nu en dan eens iets organiseren in ons gebouw. Zo hebben we verleden jaar oa. een ‘bordspelletjesavond’ gehad en rond Valentijn een ‘romantisch’ etentje verloot tussen de collega’s. Dus na de zomer had ik het lumineuze idee : ‘Waarom doen we niet eens een kwiske ? Ik
zal wel voor de vragen zorgen en regelen jullie de rest.’ En ja, er is al veel klaar maar nog niet alles en de quiz is volgende week al. En een hele vrije namiddag spelletjes spelen op de laptop, zo gaat het ook niet vooruit, hé.

Maar ik dwaal af.
Ik wilde het eigenlijk hebben over wat we gisteren mochten beleven in het Kursaal te Oostende. En een belevenis was het zeker : de schitterende tribute-band Brit Floyd. Ze speelden een enig concert in België en wij waren erbij ! Hoera ! Het was alsof ik de Pink Floyd-platen hoorde maar dan live gebracht met een prachtige lichtshow erbij en gebruik makend van originele en nieuwe filmkes. Ze hadden het leuk opgevat : een film toon een plaat die wordt opgelegd en zij spelen dan die zijde live. Ik had gehoopt dat ze goed waren maar nooit gedacht dat ze zo goed zouden zijn !

tn_IMG_0281 tn_IMG_0295 tn_IMG_0405 tn_IMG_0454 tn_IMG_0479 tn_IMG_0561

Dat heb je met tribute-bands : de meeste spelen zoals het op de cd staat, terwijl de echt bands de cd live brengen. Beide vind ik, als ze goed uitgevoerd zijn, leuk om te horen en mee te maken.
Dus : hou de naam in de gaten, jullie even grote fans van Pink Floyd als ik, want als ze nog eens in de buurt zijn, ga ik zeker nog eens genieten !

En hoe Nory het stelt ? Ze is nog steeds mijn lieve schat, eet goed, speelt veel, is al goed gegroeid, wil naar buiten maar mag niet, komt al beter overeen met Kira en is niet verwent …NIET zeg ik je !😉
Hier foto’s om jullie te overtuigen.

DSC_0012 DSC_0020 DSC_0021 DSC_0031 nog wachten samen eten 2

10 thoughts on “Brit Floyd.

Geef een reactie

