Zo niet hoor !

Ik zie opeens dat er een venster onderaan mijn vorig logje is gekomen met volgende boodschap :

 

Occasionally, some of your visitors may see an advertisement here.

Vertel me meer | Dismiss this message

 

Ik ga vlug kijken naar ‘vertel me meer’ en daar leer ik dat ik ‘Pro’ moet worden (en dus betalen) om geen reclame meer op mijn blog te hebben ! Ik ga daar niet mee akkoord. Als blijkt dat het niet anders kan, dan stop ik met bloggen ! Ik zal zelf wel bepalen wat er op MIJN blog komt !

Pff !

19 thoughts on “Zo niet hoor !

  1. Er komt al maanden reclame op de bloggen van WordPress. Alleen zien wij die niet omdat we ingelogd zijn. Wie geen blog heeft bij WordPress zag al een hele tijd telkens reclame bij het bezoeken van blogs. Het is een trend die begon bij Google en zich geleidelijk aan verder zet op het internet. Niet leuk want de alternatieven zonder reclame worden heel schaars.😦

  2. Uw blog? Dacht het niet. Het wordt gehost op de servers van WordPress en jij kunt gratis van die dienst gebruik maken. Dat een dergelijke werking dan bezoldigd wordt door reclame-inkomsten, lijkt me niet meer dan normaal. De reclame betaalt met andere woorden het kunnen voortbestaan van je blog maar laat je de keuze om dit ook zelf te betalen (en alzo geen reclamebanner te krijgen).
    The choice is yours.

  3. zoals Stef hierboven aangeeft, dit is er al een tijdje hoor, Mich.
    Ook op andere blogdiensten wordt reclame “aangeboden”, wie dat niet wil dient te betalen. Ergens is het toch ook wel normaal dat je op die manier WordPress “vergoedt” om hun webruimte die je ter beschikking krijgt.

    • Ik ben steeds aangelogd dus wist ik het niet. Ja, ik moet toegeven dat het logisch klinkt maar ik werk in de openbare sector en dus is alles bij ons gratis. Daarom dacht ik dat er nog andere dingen gratis konden. Blijkbaar niet …

Geef een reactie

