Nog meer van ’t zelfde …

Eerst had ze mijn boek geïnspecteerd en goed bevonden.

DSC_0014

Daarna ging ze een dutje doen, zoals alleen poezen kunnen. 🙂

DSC_0017

 

Toen kwam ze in mijn gezicht kijken en poseren.

DSC_0018

 

Wanneer Kira binnen kwam en ging eten, wilde ze in de buurt blijven. Ik ook … voor haar veiligheid. Toch kon ik niet beletten dat Nory kort erna een ferme rammeling kreeg van Kira, gelukkig zonder erg. Dat Kira dan van mij onder haar donder heeft gekregen, kon ze verwachten.

DSC_0020

Om te tonen dat geen trauma had opgelopen, heeft ze me nog een beetje ‘geholpen’ …

 

DSC_0024

 

en aangetoond waarop ik moest letten …

DSC_0028

om haar dan te installeren op mijn toetsenbord. Gedaan met bloggen …

 

DSC_0029

Tja, hoe zou ik dat kleine lievertje iets kunnen weigeren ?

10 thoughts on “Nog meer van ’t zelfde …

  1. Dat geposeerd pootje! Strike the pose zunne!

    Kira wil haar uiteindelijk ook maar duidelijk maken dat ze haar plaatsje moet leren kennen. Laat ze maar een pandoering geven, Nory zal wel van zich afbijten.

    Maar dat ze graag bij jou vertoef, dat is een feit.

      • Dat zou ik haast gaan geloven dat ze jou niet meer herkend zonder camera. Maar ze is ook zo schattig. Goh, ik denk dat ze karaker voor 10 heeft en ze Kira zeker niet de kaas van haar brood zal laten eten… watch her. We denken hier ook vaak (oké ze zijn even oud): “Allez Marieke, met uw volle gewicht op die tengere Fien springen!” Maar onderschat die Fien niet want dat is een even grote tik om Marieke te lijf te gaan.

        • Soms lijkt het dat de grote Kira bang is van die kleine Nory of is het alleen van mijn reactie ? Kira doet laf en valt aan wanneer de andere in een hoekje zit en daar kunnen we niet tegen. Nog een grote week en dan zullen ze het zelf moeten uitvechten, hopelijk niet letterlijk, want ik ben dan terug op het werk.

Geef een reactie

