Fietsen is gezond ?

Dat wordt beweerd en dat zal ook wel zo zijn, alleen ik ben er toch niet goed van :

  • een kop vol snot
  • een kapotte neus van het snuiten
  • oren die suizen
  • droge hoest
  • moeilijk kunnen slikken
  • eten dat niet smaakt

Akkoord : ik heb een hoofdverkoudheid en kan dat niet allemaal op het fietsen steken. Alhoewel. In de auto zit ik niet in de ‘trek’ …

Maar dit zeker wel :

  • rugpijn (door de putten in de Steenstraat)
  • kniepijn (niet gewoon om te trappen)

Ik zal er morgen mooi bij staan. Geen rode vlag nodig. Wil je me vinden in het Astridpark? Zoek dan gewoon de vrouw met de meest rode, kapotgesnoten neus ! Pff !

10 thoughts on “Fietsen is gezond ?

  1. Auwww arme jij 😦
    Ik vraag mij ook af of fietsen wel zo gezond is. Je mag “volop uitlaatgassen inademen” toevoegen aan het lijstje…

Geef een reactie

