Gezellig en leuk.

Mijn liefste heeft ons huisje weer zeer gezellig gemaakt om deze donkere, natte dagen te doen vergeten.

salon.jpeg

kaartjes.jpeg

 

keuken.jpeg pakjes.jpeg

De dochter van mijn schat is gisterenavond met haar vriend komen Kerstavond vieren.

Het was zeer leuk met veel drank (maar niet teveel), lekkere vleesfondue en zeer veel geschenkjes. Wij hadden er veel voor hen maar zij ook voor ons ! We hebben veel zitten kletsen en lachen. Ze zijn rond 2 uur naar huis vertrokken. Iedereen moe maar gelukkig.

De poezen hebben zich voorbeeldig gedragen. Neelix is komen spelen en zelfs Kyra heeft zich laten strelen, zolang niemand naar haar keek.

De volgende dagen zullen nu weer rustig genietend, op ons ritme, verder kabbelen.

Ik zal mijn zus op 2 januari op het werk zien. Ergens in januari zullen we wel eens naar zijn moeder gaan om Nieuwjaar te vieren. Voor de rest geen familiebezoeken, gelukkig. Ja, we zijn daar niet zo voor.

En jullie ? Hoe hebben/zullen jullie ‘deze dagen’ doorbrengen ?

6 thoughts on “Gezellig en leuk.

  1. wij vierden zoals gewoonlijk met onze kids, en mijn broer en zijn vrouw
    Eveneens veel eten en drank, en na het uitdelen van geschenkjes speelden wij een quiz die ik had samengesteld
    Was na 4u toen we ons bed zagen

    Eindejaar is het gastronomisch genieten met een koppel waarmee we dat al jaren doen

    Groetjes!

  2. Ik vier deze dagen gebroken. Op familiaal gebied gebroken bedoel ik. Dan gaan de kids naar daar en dan komen ze bij mij. Tja, het is nu eenmaal zo, niets aan te doen. Voor de rest wens ik jullie nog fijne eindejaarsfeesten en tot volgend jaar.

Geef een reactie

