Alleen naar buiten.

Met pijn en angst in mijn hart, maar na een bijna slapeloze nacht, hebben we besloten om Neelix alleen naar buiten te laten.

Ik heb niet altijd zin om met haar naar buiten te gaan aan de leiband :

Blijkbaar is ze niet moe genoeg door alleen maar binnen te ravotten, want ze vond het vannacht leuk om speelgoedmuizen naar boven te brengen om mee te spelen. Dit tot groot jolijt van mijn schat. NOT !Β Ik slaap daardoor maar mijn liefste niet …

Deze ochtend waren we alle 2 zo vies als een stront maar kan zijn en wisten we dat het zo niet meer verder kon. Ik moest dus mijn angst aan de kant zetten en haar buiten laten.

Wat volgt zijn enkele foto’s die ik genomen heb :

Voor ik een douche ging nemen, wilde ik eerst nog eens zien of alles ok was met de kleine Pruts. Dit was wat ik zag :

Nu ligt ze te slapen op mijn schoot : uitgeteld na haar grote avontuur.

26 thoughts on “Alleen naar buiten.

  1. wij hebben onze drie katten bijna een jaar binnen gehouden vooraleer ze buiten mochten. De vroege dood van de twee voorgangers was daar schuld aan. nu lopen ze eens rondom het huis om dan uitgeput in een zetel te kruipen en te slapen.

Geef een reactie

