Met 4 in bed.

Ik moest vandaag terug gaan werken en dus gingen we gisteren, iets vroeger dan we gewoon waren, naar bed. We zouden een goede, lange nachtrust nemen om zo fris aan de werkweek te beginnen. Enfin, dat was toch de bedoeling …

Ik vond het al vreemd dat Kyra niet naar buiten wilde, zoals altijd. Neen, ze bleef boven en vergat zelfs te blazen naar Neelix. Ik ging in bed liggen op de plaats die mijn liefste voor me verwarmd had en Neelix kwam ook op bed. Na een tijdje viel ze stil en kon ik slapen. Pas na een uur voelde ik me weg zakken en juist op dat moment komt Kyra op bed en wil ze onder de lakens. Dat was al zeer lang geleden. Eigenlijk is ze nog maar 1 keer komen slapen sedert Neelix in huis is en dat vond ze duidelijk een vergissing want van zodra ze de Pruts hoorde, wilde ze er alweer vanonder.

Dus ze komt op bed en laat haar erbij. Ze legt zich dicht tegen me aan en ik mag haar strelen. Ze spint en likt aan mijn handen. Ze is er zich niet van bewust dat ze met haar rug tegen Neelix ligt die boven op de dekens ligt. Ze denkt misschien dat het mijn arm is ? Ik kan Pruts kalm houden want die wil spelen met wat er onder haar beweegt. Ik kan mijn lach bijna niet inhouden wanneer ik de situatie bezie. Zo blijven we meer dan een uur liggen. Wanneer Neelix boven Kyra begint te spinnen, merkt Kyra wat er gaande is en sluipt vanonder de lakens. Daar was ik bang voor maar ze blaast niet. In het duister zie ik dat ze op het kleine bedje gaat slapen. Om 2 u 15 kon ik eindelijk ook slapen. Dit stemt me hoopvol dat ik zo terug meer contact zal hebben met haar.

Wat me ook hoop geeft is wat een collega vandaag vertelde : haar oude(re) kater was ook niet opgetogen toen ze er een kitten bij bracht. Maar die kleine gaf niet op en na een tijdje is de oude bij gedraaid en nu spelen ze samen. Ze likken zelfs elkaar gezichtje af ! I can only dream en hope …

10 thoughts on “Met 4 in bed.

    • Denk je dat het goed komt ? Ik hoop het want zo zie ik mijn Kyra niet graag leven. Ik probeer hun geuren zo te mengen, maar telkens ze de geur van Neelix op mijn handen ruikt, gaat ze weg … 😥

Geef een reactie

