Zo is het veel netter.

Verleden week was er een reklame in de Lidle : een schoenenrekje en een ladenkastje.

Een schoenenrekje had ik nog niet dus werden mijn schoenen en laarzen op de grond gesmeten gezet en deze van het verkeerde seizoen in een Kurverbox opgeborgen. Niet echt handig en zeer spin-vriendelijk, zo blijkt. Met de seizoenswissels moest ik steeds extra opletten voor die teveel-potige beesten. Brr !

Ook het ladenkastje was al geruimte tijd aan vervanging toe. Het was een ‘gekregen’ toen ik volledig moest herbeginnen, maar nu had het zijn tijd gehad.

Na het werk ging ik eens kijken of er nog te verkrijgen waren want meestal zijn die dingen al tegen 10 uur allemaal verkocht. Ik had geluk : van elk waren nog enkele exemplaren.

De doos met het schoenenrekje in de kar leggen ging zonder moeite. Het ladenkastje moest eerst enkele keren op de grond vallen. Of wat had je gedacht ? Toch heb ik het, met veel moeite en zonder mijn nagels te breken, in mijn auto gekregen.

Mijn schat heeft het schoenenrekje onmiddellijk in elkaar gezet zodat mijn schoeisel, eindelijk, niet meer op de grond moet wonen.

Eergisteren heeft hij dan ook het ladenkastje gemonteerd. Kijk eens hoe propertjes het is. Het mag gezien worden, hé.

Het oude kastje heeft hij boven onder de trap gezet, uit het zicht, zo kan hij er nog ‘dingen’ in opbergen. Hopelijk gebeurt dat vlug zodat het ook daar eindelijk eens opgeruimd raakt.

Heb ik al gezegd dat ik de liefste vent van heel de wereld heb ? 😉

16 thoughts on “Zo is het veel netter.

  1. Mijn schoenen liggen op een hoop op de onderste planken van de kleerkast… Zo’n rekje zou niet genoeg zijn, misschien maal 3 maar dan staat de kamer meteen zo vol… Wel tof zo’n handige Harry in huis!

  2. wij hebben zo’n schoenrekje dat je tegen de muur kan bevestigen, heel handig hoor!
    Niet teveel stoefen met je mannetje hé, Mich. Hij zou het wel eens in zijn bol kunnen krijgen… 😛

Geef een reactie

