Terug aan ’t werk.

De eerste werkdag zit er al op en ik moet zeggen : het viel meer mee dan verwacht. Ik had gedacht dat ik vies zou zijn ergens tot volgende week maar dat was niet zo. Gelukkig voor iedereen.

Dat we gisteren naar een feestje gegaan zijn, gegeven door onze bijna-buren van het frietkot, heeft er niets mee te maken. Niets, zeg ik je !

We hebben ons zeer goed geamuseerd want we zijn bij de buren gaan zitten en hebben zo nog nieuwe buren leren kennen. Mijn schat is geregeld om Rodenbach naar huis gekomen, de lieverd. We zijn zeer verstandig geweest en lagen al omΒ 23 uur in ons bedje. We konden hen nog horen lachen en verder doen, maar zijn toch vlug in slaap gevallen.

Zo is de omschakeling goed verlopen. Tijdens mijn verlof sliep ik van rond 3 uur tot 9 uur. Vandaag moest ik er opnieuw om 6u20 uit … En mijn groteΒ kat lag zo zalig bij me !

Op het werk lag mijn desk niet bedolven onder de dossiers, veranderingen of aanpassingen in de reglementering, … dus dat was aangenaam. Tegen de middag was dat weg gewerkt/gelezen. Na de middag nog enkele dossiers gedaan en vroeg weg.

Een kleine omweg gedaan want ik moest een nieuwe paspoortfoto indienen bij de Gemeente en betalen, natuurlijk. Goed gelachen bij het nemen van de foto. Iedereen is zot van de warmte, denk ik. Ook bij de Bevolking ging het vlot. Zo was ik toch nog vroeg thuis bij mijn poezen.

Morgen terug aan het Onthaal ! Hoera !

Het volgende verlof is voor eind oktober dus nu 2 maanden werken van max 3,5 dagen per week. Of het moet zijn dat mijn schat toch aan perskaarten geraakt is voor Waregemkoerse …

12 thoughts on “Terug aan ’t werk.

Geef een reactie

