O.S. 2012 en waarom ik de liefste man heb van heel de wereld !

Gisteren werd er gereden voor de individuele medailles jumping.

Ik zat aan het onthaal, op het werk, en dus kon ik niet vlug naar huis komen om ze te bekijken op tv. Ik kan wel, maar doe dat niet graag. Ik ben de reserve en als die ook al moet vervangen worden … waar gaan we naartoe, hé. Maar ik dwaal af.

Aangezien ze begonnen om 11 uur kon ik onmogelijk rechtstreeks kijken dus werden Nederland en BBC1 opgenomen in de hoop dat zij het zouden uitzenden.

Opeens had mijn schat gezien, op zijn werk, dat er nog een 2de ronde moest gereden worden. Hij is vroeger naar huis gekomen om ook dat op te nemen.

Toen ik dus thuis kwam was hij er al, wat altijd leuk is. Hij vertelde me waarom hij zo vroeg was. Een dikke zoen was zijn deel.

Zo heb ik geen sprong gemist ! Ik kijk het liefst via BBC voor hun meer deskundig commentaar. We hebben dus op Nederland gezien wat ze op de BBC niet uitzonden. Jammer dat de Britten geen medaille meer bij hebben maar het was spannend tot de laatste sprong !

In de loop van de dag had ik telefoon gekregen van Zapnimf dat zij en haar Appelmoose in Brugge waren. Ik vertelde vlug (het was druk op dat moment) wanneer ik thuis zou zijn en dat ze altijd welkom waren. In de vooravond belde ze terug dat ze na het eten eens zouden binnen springen. Hoera !

Ze logeren bij Sterre en natuurlijk was zij ook mee. Joepie ! Zo werd het bijna een mini-blogmeeting. Mijn schat had nog een ‘flesje’ koel staan dat direct werd open getrokken. Ik heb hen ons huisje getoond, mijne James eventjes in werking gekregen (hij moest eerst wat opladen), we hebben zitten lachen en zeveren, ze hebben mogen foto’s kiezen, … Kortom een heel leuke avond. Bedankt lieverds.

Eigenlijk was het een perfect day : onthaal doen, de top van de jumping aan het werk zien, lieve mensen over de vloer, de poezen en iedereen gezond, …

En ik woon samen met de liefste schat van de wereld !

http://www.youtube.com/watch?v=QYEC4TZsy-Y

6 thoughts on “O.S. 2012 en waarom ik de liefste man heb van heel de wereld !

Geef een reactie

