O.S. Dressuur, jumping en de Scabs.

Van de dressuur heb ik ook niet veel gezien wegens nergens uitzenden ! Zeer teleurstellend. Al die zenders tot onze beschikking en overal tonen ze hetzelfde ! Kunnen ze niet beter afspreken ? Pff !

Gelukkig heb ik een site gevonden waar ik de resultaten live kan volgen, zonder beelden weliswaar. Blijkbaar kan een mens niet alles willen/krijgen. Zo heb ik gisteren ‘gezien’ dat onze Belgische ruiters het zeer goed gedaan hebben in de eerste ronde van de Jumping. Vandaag, hopelijk, weer zo en meer beelden aub !

Gelukkig ben ik nog niet zo erg als deze Amerikaanse coach :

http://www.sporza.be/permalink/1.1391781

Om eens weg te zijn uit onze zetel, zijn we nog eens naar de Scabs gaan kijken op de Burg te Brugge. Deze keer waren ze er in het kader van Klinkers. Zoals verwacht waren ze opnieuw schitterend !

Mijn schat mocht weeral niet frontstage staan om foto’s te nemen, dan maar van tussen het publiek. Niet zo gemakkelijk maar niet beperkt tot 2 of 3 nummers. Every cloud … weet je wel.

 

Na hun fantastisch optreden werden er T-shirts en cd’s en singels in vinyl verkocht aan een zeer democratische prijs. Ook werden ze gesigneerd op eenvoudig verzoek. Willy Willy was de leukste van de hoop want hij stond daar grappen te verkopen als een echte stand-up komiek. Mijn schat heeft foto’s afgegeven van hun vorige optredens en ze waren er zeer tevreden mee. Altijd leuk. 😀

Omdat ik nadien nog niet genoeg had, zijn we nog binnen gesprongen in de Cohiba. Onze stalen rossen werden veilig binnen in ons huis gezet. We moesten alleen de straat oversteken om de smaak van de Stella’s weg te spoelen door enkele Rodenbachs. Rond 2 uur zijn we naar ons bedje gegaan. Het was een prachtige avond !

Dat ik gisteren een beetje niet goed was, moet ik er niet bij vertellen zeker ? 😉

4 thoughts on “O.S. Dressuur, jumping en de Scabs.

Geef een reactie

