De lichtjes …

niet van de Schelde maar op de terassen.

Mijn schat bestelt geregeld planten bij Bakker. Voor wie dat niet kent, dat is een postorderbedrijf voor bloemen en planten. Zoals vaak bij zo’n bedrijven zitten er extra’s in de leveringsdoos.

Mijn schat bestelt wanneer er tuinverlichting op zonne-energie bij gegeven wordt. De levering gebeurt toch wanneer het ongeveer tijd is dat de planten of bollen in de grond moeten.

Dit is de verzameling tot zo ver :

Ze zijn er bij die van kleur veranderen.  Heel leuk om te zien.

14 thoughts on “De lichtjes …

  1. Ons moeke én ons vake 🙂 hebben nog samen nieuwe tuinverlichting gekocht op zonne-energie. Ons vake noemde het een “landingsbaan”. En dat is het ook, maar héél mooi. Net zoals die van jullie.

  2. Geen verlichting in onze tuin ook al besteld ma ook af en toe eens bij Bakker. Er staat in het paadje achter onze tuin een joekel van verlichting, zo’n tien jaar geleden op commando van ’t stad daar gezet en ’s avond hoeven we zelfs geen lichten aan te steken – zo sterk is die verlichting.

  3. Ook al heb ik geen tuin, ik heb wel een lange strook border langsheen mijn terras. Daarin zitten welgeteld 3 tuinverlichtingsdinges op zonne-energie. Dus ik weet hoe gezellig dat eruit kan zien, zo van die lichtjes. Maar of ik mijn 3 lichtstekjes nu mag vergelijken met de uwe…ik peis het niet.

  4. die lichtjes op zonne-energie geven meestal niet zoveel licht hé, maar dat lijkt wel mee te vallen bij die van jullie. Jammer dat de rechter foto niet kan uitvergroot worden

  5. Omg nu hebt ge me weer een gevaarlijke website gegeven om op rond te snuffelen! Gelukkig staat ons balkon nu echt wel vol, als ik nog iets zou bij kopen denk ik dat het lief het van het balkon smijt 😉

Geef een reactie

