Goeie resultaten.

Neen, niet de rapporten van onze kinders, wegens geen (schoolgaande) kinders. Ook zelf geen examens of toetsen meegedaan. Ook niet mijn schat want die heeft (en geeft) altijd goede resultaten. 😉

Het betreft mezelf : ik heb gisteren een vruchtbare dag gehad.

In de voormiddag ben om nieuwe nagels geweest. Ze heeft een nieuw soort ‘nagellak’ gebruikt die ook onder een speciale lamp moest. Het resultaat is prachtig ! Het kleur verandert naarmate er meer of minder licht op komt. Schitterend !

Ja, ik mag weer gezien worden.

© Micheleeuw

© Micheleeuw

© Micheleeuw

© Micheleeuw

 

In de namiddag heb ik mijn belastingen ingevuld met tax-on-web. Het ging tamelijk vlot deze keer en het resultaat mag er ook wezen : Ik krijg terug. Ik krijg veel terug ! 😀

Hoeveel is nog afhankelijk van de gemeentebelastingen. Zoals het nu uitgerekend is scheelt het ongeveer 1000 euro met het percentage van verleden jaar. Nu ik dit herlees begrijp ik het zelf ook bijna niet. Het zit zo : tax-on-web heeft de gemeentebelasting berekend aan 6,9 %, maar verleden jaar ging er 22,3 % af ! Ik heb de berekening gedaan met de beide en het scheelt ongeveer 1000 euro ! Ja, dat is duidelijker.

Nu maar hopen dat ze het vlug verwerken en ook vlug terugstorten. Ik heb namelijk gehoord dat hoe eerder je tax-on-web invult, hoe eerder je terug kan krijgen. Niet dat ik erop zit te wachten, maar eens het op mijn rekening staat, is het zeker, hé. Altijd leuk om een reserve te hebben.  😉

Ook onze grote Toyah mag weer gezien worden. Hij kwam (weer eens) doorweekt binnen. Tegen zijn gedacht heb ik hem afgedroogd om ons pas gekuiste huis toch wat proper te houden. Nadien zag hij er weer heel netjes uit.

Opmerkelijke lezers zullen zien dat mijn nagels nog het vorige kleur (paars) hebben op deze foto’s. Dat komt omdat ik nog niet om andere geweest was maar die plaats was wel al weer netjes …

13 thoughts on “Goeie resultaten.

    • Ik heb nog eens nagezien en, inderdaad, het is 6,9 ! Zo ook de 2 vorige jaren. Die 22,3 % was vorig jaar het gemiddelde aanslagvoet. Ik ben soms vlugger dan mijn eigen schaduw … 😉

  1. terugkrijgen doe je als je teveel betaald hebt, logisch, maar de interest die je gemist hebt daar spreken ze niet over en als je alle terugbetalingen samentelt moet dit een hele pak zijn.

  2. Ik krijg niks terug van de belastingen hoor, phoe! Daarmee dat ik ook niet te rap ben met het invullen van mijn belastingsbrief online, maar ze zijn wel héél rap daar als ze geld moeten krijgen…

Geef een reactie

