Ik wil een James !

Iemand op mijn werk heeft zo’n robot stofzuiger en is er zeer tevreden over.

Ik wil er ook een !

Heeft er iemand van jullie zo’n ding in huis ? Hoe lang is het al in je bezit ? Ben je er tevreden over ? Wat zijn de min-punten ? Welk merk is het ? Hoeveel heeft het gekost ? Waar heb je het gekocht ? Hoe vaak gebruik je het ? Wanneer laat je het werken (’s nachts of tijdens dat je uit huis bent) ? …

Kortom : vertel me er alles over !

Ik beloof je volledige discretie en zal het niet verder vertellen. 😉

11 thoughts on “Ik wil een James !

  1. net antwoord gekregen:

    Awel,ik zou “Max”(mijne robotstofzuiger)niet meer willen missen!Het is een iRobot Roomba.Ik leg hem meestal aan als ik niet thuis ben(maakt nogal lawaai,maar ik stoor mij daar nie aan)Mijn living en eetplaats doet hij bijv.1 uur over,maar hij doet dat ook grondig.het meeste die omhoog kan staan zet ik omhoog,anders loopt hij ertegen,da is nie zo erg,hij keert dan om.Hij heeft 399 euro gekost,hebt er die 100 euro minder kosten,maar die stoppen niet bijv.op een trap en vallen nr beneden.Kheb gezien dat ze nu enen in blokker verkopen ook.

    leuke dag nog!

  2. Pingback: Welkom James ! « Mich & co.

Geef een reactie

