Gewonnen !

Ja, ik heb eens iets gewonnen !

Ik had eigenlijk liever gehad dat het mijn schat was want hij heeft al het werk gedaan, maar ik zal hem anders compenseren. 😉

Voor de tweede keer kon je tekstjes verzinnen in de actie ‘Bedenk het leukste bierviltje’. Dat dit voor Rodenbach bierviltjes was, was leuk meegenomen.

De winnende inzendingen van het vorige jaar waren allemaal op rijm. Onze inzendingen niet en dus hadden we ook niet gewonnen. Dit jaar zouden we er op rijm en niet op rijm insturen. Ha ja, we zijn slimme mensen en leren constant bij.

Dus, op een middag, tijdens de aperitief, een glaasje Cava aan de lippen, een beetje teut aan het worden, de verschillende bierviljes voor ons en onze fantasie op hol. Tegen dat de fles leeg was had ik er 14 en hij 22 bedacht !

Mijn liefste doet dan al de rest : de tekstjes op de juiste plaats invoegen op de site. Er goed voor opletten dat het juiste mailadres bij het juiste tekstje komt. Dit alles voor de wedstrijd afgelopen is. Hoeveel hij er juist heeft doorgezonden weet ik niet.

Groot was mijn verbazing toen ik een mail kreeg dat ik gewonnen had. Ik moest mijn prijs zelf komen afhalen in de Brouwerij van Rodenbach in Roeselare. Daar zou ik ook vernemen WAT ik gewonnen had. Er waren 10 troostprijzen van 1 flesje Rodenbach per dag voor een heel jaar, en dan nog 1000 – 1500 en 2500 euro voor de top 3. In elk geval de moeite om eens naar daar te rijden, hé.

Gisteren was de afspraak en Bob heeft ons er feilloos naartoe gebracht. Ik zal toch meer moeten naar hem luisteren want we waren veel te vroeg. Er waren ook geen files dus konden we doorrrijden. Maar ik wijk af.

We werden vriendelijk ontvangen. De Rodenbach vloeide rijkelijk. Of wat had je gedacht ? Mijn schat lust dat niet en hij was bijna verplicht om water te drinken ! We hebben er goed mee gelachen : in een brouwerij zijn en water drinken ! Gelukkig kon hij, en hij alleen, Grand Cru krijgen. Er waren ook belegde boodjes.

Toen werden de prijzen uitgedeeld. Ik heb geen geld gewonnen, was dus niet in de top 3, maar wel 16 bakken Rodenbach ! Gelukkig gaven ze die bakken in bonnetjes want ik denk niet dat Mia al die bakken in 1 keer had kunnen vervoeren. 😉

  

Er was iemand van de krant voor de verplichte groepsfoto. Mijn schat heeft deze genomen :

Met dit heb ik gewonnen. Dus als je zoiets in je favoriete café ziet liggen, denk dan eens aan mij.

We zijn, nadat Bob ons veilig terug thuis heeft gebracht, nog eens binnen gegaan in de Cohiba. Lang zijn we niet gebleven want mijn liefste moest vandaag werken. Ik heb zeer goed geslapen of wat dacht je ? 😀

13 thoughts on “Gewonnen !

  1. 16 bakken Rodenbach, die zouden hier ook goed van pas komen ze, Mich!
    Als je er dus geen raad mee weet….stuur maar door!

    Proficiat met je gewonnen prijs!

  2. Pingback: The Eagles en Bob, een goeie combinatie. « Mich & co.

Geef een reactie

