Mio

Ook wij gaan mee met onze tijd. Haja ! Want dat moet en anders blijf je achter.

Dat laatste mag je letterlijk nemen want we hebben ons een GPS toestel aangeschaft. Een Mio Spirit 680. Een dijk van een toestel, verzekerde ons de verkoper. Waar je zeer tevreden zal van zijn, zei hij nog.

Wat hij er niet bij vertelde dat je universitaire studies moet gedaan hebben om het ingesteld te krijgen. Of zou dat toch aan ons liggen ?

In elk geval : ik zal nu overal mijn weg vinden en nooit meer verkeerd rijden. Of zou ze (de stem is vrouwelijk) me ook toch minstens 1 keer verkeerd doen rijden, zoals mijn schat altijd doet ?  Time will tell. Ook terug thuis geraken zou geen probleem mogen zijn want het eerste dat ik gedaan heb is ‘home’ inschakelen. Een mens weet nooit, hé. 😉

16 thoughts on “Mio

  1. laat ons regelmatig je bevindingen met dit toestel weten.
    ik twijfel al een tijdje of ik zo’n ding wel dan niet ga aanschaffen.
    misschien trek jij me straks over de streep.

    • Ik moet er nog mee leren werken maar ben er wel tevreden over. En ja, ik ben gisteren verkeerd gereden. 😀
      Ik bezie het als een toestel om me in de buurt te brengen van waar ik wil zijn …

  2. Nooit betere vriendinnen gehad dan mijn twee GPS-toestellen (heb een losse Garmin, en nu in mijn wagen zit een Tomtom ingebouwd) Ik rijd overal zonder problemen naartoe. Zonder dat zou ik volledig beantwoorden aan de stereotype vrouw = nergens de weg vinden en geen kaart kunnen lezen

  3. ik doe niks liever dan die madam (die je trouwens ook een mannelijke stem kan geven volgens mij) om de tuin leiden… 🙂

    Veel succes met de aankoop, Mich!

    • De Vlaamse stem wilde gisteren (nog) niet, dus hebben we de Nederlandse ook om de tuin geleid. Ik wil wel de route gezegd worden door een man. Komt dan goed uit aangezien ik het ‘Bob’ wil noemen.
      Bedankt, Billy.

  4. Een gouden tip: geef NOOIT je thuisadres in, wel een kruispunt/politiebureau nabij. Dit om eventuele auto-inbrekers niet op gedachten te brengen. Ze weten immers waar je woont en waar je auto staat, maw of je ver genoeg uit de buurt bent om eens bezoekje te brengen aan jouw adres. Als ze het niet kennen, dan kunnen ze ook niet langskomen…

Geef een reactie

