The Insiders, mijn poezen danken U.

Deze morgen hebben we het rotweer getrotseerd en zijn om de pak geweest mij toegestuurd door The Insiders.

Jawel, ik was één van de gelukkigen die een assortiment droogvoer van Purina ONE, 3 weken mocht laten testen door mijn poezen.

Thuis gekomen deed ik de grote doos open en groot was mijn verbazing over wat er allemaal in zat.

De kleine zakjes zijn om uit te delen. In ruil wordt gevraagd een korte vragenlijst in te vullen die ik dan zal overmaken aan The Insiders. Kleine moeite voor een zakje lekkere brokjes.

De flyers zijn ook om uit te delen en zo een conversatie over Purina ONE aan te gaan en meningen te verzamelen.

De campagnegids is voor mij. Zo weet ik goed wat er van mij verwacht wordt.

Dat mijn poezen het graag mogen zie je hier.

Hun gewoon eten werd volledig genegeerd en ze hadden alleen maar oog voor de lekkertjes van Purina ONE.

Nu volgt de 3 weken Challenge : de poezen eten alleen die lekkere brokjes en ik zie hun gezondheid en vacht verbeteren. Ondertussen deel ik pakjes en flyers uit. Ik mag niet vergeten geregeld mijn feedback en bevindingen te rapporteren aan The Insiders, want dat is tenslotte het doel van deze oefening.

4 thoughts on “The Insiders, mijn poezen danken U.

Geef een reactie

