Wilde ik dan eens vrouwelijk doen …

Ik had geleerd van een collega dat er in de Berca van die teensokjes te krijgen waren. Niets nieuws zal u zeggen en je zou daar gelijk in hebben, maar deze zijn in katoen ! Dat er in nylon te koop waren, wist ik al lang. Maar ik heb ‘natte’ voeten dus is nylon zeker geen optie. Al mijn sokken moeten van katoen gemaakt zijn of ik kan ze uitgieten op het eind van de dag.

Dus, ik, gisteren middag, na mijn werkweek, vlug-vlug naar de Berca gereden want het zou sluiten om 12u30. Ik was ruim op tijd en vond al vlug wat ik zocht. Ik nam er 2 verschillende soorten zodat ik kon afwisselen.

Terwijl ik daar toch was keek ik eens rond naar schoenen. Ha ja, ik ben tenslotte een vrouw. Aangezien ik een bruine jeans besteld had, wilde ik eens kijken naar bruine, hoge pumps om erbij te dragen. Ik vond er die me pasten en de prijs was meer dan redelijk, dus die nam ik ook mee.

Terwijl ik nog eens aan het ‘neuzen’ was, werd er afgeroepen dat de winkel zou sluiten. Ik begaf me naar de kassa en wilde betalen met mijn bankkaart. Mijn hart stond stil toen het niet op zijn plaats zat. Ik begon te zoeken en te denken. Neen, ik vond het niet en wist niet waar ik het zou kunnen hebben achtergelaten ! De dame achter de kassa was heel geduldig en begreep mijn schrik. Gelukkig.

Bijna in paniek heb ik gebeld naar mijn schat of hij het onding soms nog bij hem had. Hij zei van niet. Op mijn aandringen heeft hij toch gecheckt en ja hoor : hij had het nog bij zich. Oef !

Aangezien ik niet genoeg cash bij me had heb ik dus die schoenen moeten achterlaten.  Ik denk er toch over om volgende week er alsnog om te gaan. Mijn bestelde kleren zijn binnen en die bruine broek zit me als gegoten. Ook de vele topjes zitten me prachtig. Ik zal nieuwe kleren kunnen aandoen deze zomer. Nu het warme weer nog …

 

6 thoughts on “Wilde ik dan eens vrouwelijk doen …

  1. Die katoenen sokjes zijn er ook al een tijdje. Heb ze een aantal jaar geleden gekocht bij C&A volgens mij.

    Wat een pech zeg. Maar ik zou toch teruggaan voor die schoentjes!

  2. teensokjes? Geen idee van hoe die er uitzien… 😛
    Iedereen kan het wel ’s voor hebben om geen of te weinig geld bij zich te hebben. Heb je die spullen niet aan de kant laten leggen, Mich?

    • Teensokjes bedekken alleen de tenen en de hiel, dus geen ‘beentjes’. Goed voor in open schoenen.
      Ik heb er over nagedacht maar toch besloten het niet te doen. Ik zal wel eens terug gaan. 😉

  3. Ik kan geen schoenwinkel binnengaan zonder dat er een “hebben! hebben! hebben!” alarm in mijn hoofd afgaat……
    En teensokjes, ’t zou iets voor mij zijn, ik haat blote voeten in schoenen, krijg er altijd bleinen van!

    • Ik heb zojuist 2 paar gekocht in Brantano ! Ha ja, er was korting ! 😉
      Maar nu heb ik er genoeg vcoor de zomer.
      Ik vind de teensokjes (nog) niet gemakkelijk of zou het (weer) aan mij liggen ?

Geef een reactie

