De lente is in het land !

Wie kan niet genieten van mooie weer dat we nu hebben in ons Belgenlandje ? Ik hoop dat je we een jaar krijgen zoals 2011 : zomer in de lente, herfst in de zomer (mag ook lente zijn), zomer in de herfst en lente in de winter. 😉

Dat ik de helft van de tijd op het werk moeten doorbrengen, neem ik er met graagte bij. Ha ja, de rekeningen moeten betaald kunnen worden, hé.

Zo ook de bestelling kleren die ik gisteren on line plaatste. Niet dat ik verleden jaar zonder kleren heb moeten gaan werken. Zeker niet. Ik wilde eigenlijk een bruine jeans, bootcut model. Terwijl ik toch bezig was heb ik me laten verleiden om nog een andere jeans, een wijde zomerbroek, enkele tuniek-topjes en BH’s mee te bestellen. Ik zal wel zien hoeveel ervan me past. Zo niet, stuur ik het terug. Best gemakkelijk, zo passen in mijn eigen huis. Geen gedoe in veel te kleine pashokjes. Geen transpireer-toestanden waardoor er niets meer past. Rustig op mijn eigen tempo aandoen, wat rond paraderen en beslissen. I like !

Waar ik wel tegen op zie is die verdomde uurverandering ! Het mag dan de laatste keer zijn ! Het zal weer enkele weken duren eer ik ‘mee’ ben en de poezen ook. Pff ! Maar ik zal het ook wel weer overleven.

Ondertussen geniet ik van de vele blije gezichten en ik hoop iedereen ook van het mijne.

14 thoughts on “De lente is in het land !

  1. Zwijg me van dat zomeruur, ik slaap er slecht van, mijn biologische klok raakt in de war, het duurt altijd dagen of weken eer ik ben aangepast! Voor niks nodig die uurverandering!
    Heb nog nooit kleren op internet gekocht, omdat ik vooral met broeken een probleem heb, enfin eigenlijk is mijn kont het probleem, alleen bij WE en H&M vind ik er die passen!

Geef een reactie

