I’m dreaming of …

Dag 4 : Dromendag.

Waar droom ik van ? Wat zou ik nog willen ? Is er nog iets dat ik gerealiseerd wil zien voor ik hier mijn schup afkuis ? Iets dat ik nog zou willen doen of beleven ?

Ik heb al een zeer rijk en gevuld leven gehad. Echt waarย ! Moest ik hier nu doodvallen : ik moet niet meer terug komen. Aangezien ik het grootste deel van mijn leven mijn eigen gedacht gedaan heb, heb ik ook al veel meegemaakt en gerealiseerd.

Natuurlijk zijn er dingen dat ik nog wil beleven :

  • De lotto winnen met een walgelijk groot bedrag zodat ik mijn droom kan waarmaken en van mijn vervroegd pensioen of loopbaanonderbreking kan genieten.
  • Die beloofde garage eindelijk zien bouwen zodat ik mijn Mia kan binnen zetten en van al die voordelen kan genieten (bevroren ruiten, damp, vogelstronten, … allemaal verleden tijd).
  • Mijn huisje helemaal tip-top in orde zien van zolder tot terras.
  • Heel lang van mijn pensioen genieten samen met mijn schat en de poezen in ons huisje.
  • Alle boeken lezen en films & series bekijken die hier op me liggen te wachten.
  • ย …

Of wordt hier bedoeld dat ik mijn slaapdromen beschrijf ?

Daarin kan ik kort zijn : ik droom zelden. Ik weet dat ieder normaal mens enkele keren per nacht droomt, maar ik kan me er zelden iets van herinneren.

Als ik dan toch eens wakker word met een vage notie, weet ik dat ik weer onderweg was. Het gaat als volgt : ik sta op een plein, er komt iemand naar me toe en neemt me mee. Aan een huis gekomen ga ik naar binnen, mijn metgezel niet. Ik ga van kamer naar kamer en zie verschillende taferelen tot ik weer buiten ben. Dan ga ik weer naar een andere plaats met iemand en het herbegint.

Wat het allemaal betekent weet ik niet maar ik word uitgerust wakker en dat vind ik het belangrijkste. Zo kan ik een nieuwe dag weer aan.

8 thoughts on “I’m dreaming of …

Geef een reactie

