Stilte voor de storm ?

Het is stil in Blogland. Toch waar ik geregeld op bezoek ga.

Zou het zijn omdat de meeste dames zich al voorbereiden op de WijvenWeek ?

Ik zou beter ook al enkele gedachten neerpennen want je zal het nooit anders weten dan dat volgende week een drukke week zal zijn of dat ik niets zinnigs zal kunnen schrijven over de onderwerpen.

Allé vooruit. Geen spelletjes van Zylom, Spigo of Empire Magazine dit weekend. Wat waren de dagelijkse onderwerpen weer ? Het voelt bijna aan als een examen. Ik ben weer aan iets begonnen … 😉

9 thoughts on “Stilte voor de storm ?

  1. Pingback: Stilte voor de storm ? | Wijvenblogs

  2. Ik vind het juist lastig dat ik nu al mijn andere postjes een week moet opschorten om plaats te maken voor de wijvenpostjes 😀 Ik heb er al wat aan gepruld maar heb ook nog véél werk…

    • Ik vind het wel fijn om eens onderwerpen te hebben, want inspiratie is vaak mijn grootste struikelblok. Komt ervan om een regelmatig leven te hebben, geen kinderen en niet zo veel uit mijn huis te komen. Ik kan toch niet elke dag over mijn werk schrijven, hé. Men zou wel denken dat dàt mijn leven is. 😉

  3. over mijn werk schrijf ik zowiezo niet, dus moet ik het elders zoeken en da’s niet altijd even makkelijk.
    Over andermans onderwerpen heb ik nog nooit gesproken maar ik zie het wel zitten, maar ik over wijven ? Dat zou iets opleveren wat waarschijnlijk niet de bedoeling van de initiatiefnemers zou zijn vrees ik.
    ik kijk er alvast naar uit !

Geef een reactie

